„About You“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

„Pasirinkome „Media House“ savo partneriu Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje, su jais visame regione kursime vieningą žiniasklaidos strategiją“, – sako Charleen Arlt, „About You“ žiniasklaidos planavimo vadovė.
VŽ rašė, kad Vokietijos „Otto Group“ gimęs startuolis, pirmasis Hamburgo ir visos Europos vienaragis e. platforma „About You“ 2019–2020 finansiniais metais augo apie 60%, iki 740 mln. Eur, ir tęsia plėtrą Europoje, o viena naujų rinkų – Lietuva.
Martynas Tinfavičius, „Open24.lt“ įkūrėjas, VŽ komentuodamas savo metinius rezultatus teigė, kad pagrindinis didesnis įvykis konkurencinėje aplinkoje šiemet – „Aboutyou.lt“ vykdoma itin agresyvi reklamos kampanija Lietuvoje.
„Jų reklamos biudžetai, tikėtina, gali siekti apie 200.000 Eur per mėnesį, tad jau birželį „Aboutyou.lt“ puslapio lankomumas gali viršyti 1 mln. vizitų, o tai padarytų jį vienu iš lyderiaujančių aprangos ir avalynės segmento puslapių Lietuvoje. Jei tokios apimties reklama tęsis dar bent 2–3 mėnesius, startuolio spaudimą pajus nemažai fizinių pardavėjų“, – neabejoja M. Tinfavičius.
Plačiau skaitykite čia.