„About You“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Publikuota: 2020-06-25
E. platformos puslapis internete.
svg svg
E. platformos puslapis internete.

Į Lietuvą įžengusi Vokietijos e. platforma „About You“ žiniasklaidos planavimo ir reklamos partneriais Baltijos šalyse pasirinko agentūrą „Media House“.

„Pasirinkome „Media House“ savo partneriu Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje, su jais visame regione kursime vieningą žiniasklaidos strategiją“, – sako Charleen Arlt, „About You“ žiniasklaidos planavimo vadovė.

VŽ rašė, kad Vokietijos „Otto Group“ gimęs startuolis, pirmasis Hamburgo ir visos Europos vienaragis e. platforma „About You“ 2019–2020 finansiniais metais augo apie 60%, iki 740 mln. Eur, ir tęsia plėtrą Europoje, o viena naujų rinkų – Lietuva.

Martynas Tinfavičius, „Open24.lt“ įkūrėjas, VŽ komentuodamas savo metinius rezultatus teigė, kad pagrindinis didesnis įvykis konkurencinėje aplinkoje šiemet – „Aboutyou.lt“ vykdoma itin agresyvi reklamos kampanija Lietuvoje.

„Jų reklamos biudžetai, tikėtina, gali siekti apie 200.000 Eur per mėnesį, tad jau birželį „Aboutyou.lt“ puslapio lankomumas gali viršyti 1 mln. vizitų, o tai padarytų jį vienu iš lyderiaujančių aprangos ir avalynės segmento puslapių Lietuvoje. Jei tokios apimties reklama tęsis dar bent 2–3 mėnesius, startuolio spaudimą pajus nemažai fizinių pardavėjų“, – neabejoja M. Tinfavičius.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
E. parduotuvių spurtas: „Barbora“ ir „Rimi“ plečiasi regionuose

Elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ prekes mažesniuose miestuose pristatys naujasis...

Prekyba
2020.07.07
Eurostatas: metinis prekybos augimas gegužę Lietuvoje – didžiausias Baltijos šalyse 

Per metus – gegužę, palyginti su praėjusių metų geguže, mažmeninė prekyba Lietuvoje augo 0,9%, Latvijoje...

Prekyba
2020.07.07
Italijos maisto prekių tinklai: lyderė „Conad“ investuoja, „Lidl“ plečiasi  Premium

Italijos mažmeninės prekybos tinklas „Conad“, turintis didžiausią rinkos dalį greitojo vartojimo prekių...

Prekyba
2020.07.07
Milijardierius B. Arnault mano, kad prabangos sektorius atsigaus dar šiais metais  1

Prabangos prekių konglomerato LVMH valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Bernardas Arnaultas...

Prekyba
2020.07.06
Po karantino daugiau nei pusė gyventojų pakeitė įpročius 5

Pasibaigus karantinui, šalies gyventojai labiausiai skuba atkurti socialinį gyvenimą: gyvai susitikti su...

Rinkodara
2020.07.05
„Lietuvos geležinkeliai“ virsta LTG, keičiasi grupės įmonių prekės ženklai 27

„Lietuvos geležinkeliai“ keičia visų grupės įmonių prekės ženklus ir pagrindinės įmonės logotipą. „Lietuvos...

Dizaino agentūra „Critical“ turi naują vadovą

Prekių ženklų ir paslaugų dizaino agentūros „Critical“ vadovu tapo vienas jos įkūrėjų, Lietuvos dizaino...

Rinkodara
2020.07.02
Reputacijos laurai: IKEA, „Thermo Fisher“, „Lidl“ ir „Camelia“ Premium 2

Geriausios reputacijos titulą šiemet pelnė IKEA, nuomonės lyderių akyse – „Thermo Fisher Scientific“,...

Rinkodara
2020.07.01
Lietuvoje užblokuotas rekordinis piratinių svetainių skaičius 11

Lietuvos radijo ir televizijos komisija užblokavo 29-ias nelegaliai autorių teisėmis saugomą turinį...

Rinkodara
2020.07.01
„Bonum Publicum“ virsta į „SB draudimą“

Šiaulių banko valdoma gyvybės draudimo bendrovė „Bonum Publicum“ nuo liepos 1 d. keičia pavadinimą į „SB...

Rinkos
2020.07.01
„Amazon“ antrus metus iš eilės – vertingiausias ženklas pasaulyje

„Amazon“ antrus metus iš eilės tituluojamas vertingiausiu pasaulio prekių ženklu, antrojoje pozicijoje...

Rinkodara
2020.06.30
Reklamos užsakovų boikotas „Facebook“ įgauna pagreitį 3

Vis daugiau didžiųjų pasaulinių prekių ženklų jungiasi prie reklamos boikoto socialiniame tinkle „Facebook“.

Rinkodara
2020.06.29
„Luminor“ komunikacijos vadove tapo I. Baltrušaitienė 5

Indrė Baltrušaitienė, neseniai pasitraukusi iš prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės pareigų, tokias...

Rinkodara
2020.06.29
M. Velykis palieka reklamos agentūrą „TRUTH.“ 2

Reklamos agentūrą „TRUTH.“ (buvusi „McCann Vilnius“) palieka jos ilgametis kūrybos vadovas Mantas Velykis.

Rinkodara
2020.06.29
Centrinės prekybinės gatvės: pramogų pliūpsnis ir bankų atsitraukimas Premium

Svarbiausių sostinės prekybinių gatvių analizė atskleidžia, kad dabartinė padėtis yra šiek tiek prastesnė nei...

Prekyba
2020.06.29
Kelionių organizatorių įvaizdis – žemyn, prekybininkų – aukštyn Premium 1

Komunikacijos įtakos rodiklio analizė rodo, kad per pandemiją labiausiai krito kelionių organizatorių...

Rinkodara
2020.06.29
Reklamdaviai nebenori taikstytis su neapykanta socialiniuose tinkluose 6

Pasaulinė plataus vartojimo prekių kompanija „Unilever“ paskelbė iki šių metų pabaigos atšaukianti savo...

Rinkodara
2020.06.27
LRT atsiskaito visuomenei: rengia specialią laidą 1

Visuomeninis transliuotojas LRT kasmet atsiskaito Seimui, o nuo pernai – ir Lietuvos visuomenei.

Rinkodara
2020.06.26
„About You“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Į Lietuvą įžengusi Vokietijos e. platforma „About You“ žiniasklaidos planavimo ir reklamos partneriais...

Rinkodara
2020.06.25
Prekyba avalyne: sparčiausiai augo „Open 24“, pelningiausias – „Batų kalnas“ Premium

Iš prekybos avalyne bendrovių didžiausius pardavimus 2019 m. skaičiuoja UAB „Armitana“, pelningumo rodiklius...

Prekyba
2020.06.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus