„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Iki šiol bendrovė atsinaujinančios energetikos projektus vystė su dviem prekės ženklais – „Modus Energy“ ir „Green Genius“.
„Įmonėje išsikėlėme strateginį tikslą – per ateinančius 5 m. patekti tarp 25 didžiausių atsinaujinančios energetikos projektų vystytojų Europoje. Įgyvendinant šią viziją stiprinti vieną prekės ženklą bus efektyviau, tai padės kurti sinergiją tarp verslų skirtingose šalyse. Pasirinkome „Green Genius“ vardą, kuris sėkmingai įsitvirtino tokiose didelėse rinkose kaip Lenkija, Ukraina ar Italija“, – išplatintame pranešime pažymi Ruslanas Sklepovičius, „Modus Group“ valdybos narys, atsakingas už energetikos sritį.
Interviu su R. Sklepovičiumi skaitykite čia.
2011 m. buvo įsteigta „Modus Energy“, kuri įgyvendino pirmuosius grupės saulės ir biodujų energetikos projektus Lietuvoje. Vėliau įmonė pradėjo vystyti biodujų projektus Baltarusijoje, kur užsitikrino Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko (European Bank for Reconstruction and Development – EBRD) finansinę partnerystę projektų vystymui.
„Green Genius“ prekės ženklas sukurtas 2018 m., įmonių grupei pradėjus aktyvią plėtrą kitose valstybėse (Lenkijoje, Ukrainoje, Ispanijoje, Italijoje), taip pat pradėjus teikti B2C paslaugas saulės energetikos srityje.
„Modus Group“ priklausančių energetikos bendrovių pajamos 2018 m. padidėjo beveik 115%, iki 31 mln. Eur.
Bendrovės investicijos į atsinaujinančią energetiką sudarė daugiau kaip 50 mln. Eur (didžiąją dalį visų grupės investicijų). 2019 m. investicijos į atsinaujinančios energetikos veiklas, lyginant su praėjusiais metais, išaugo daugiau kaip dvigubai – iki 115 mln. Eur.
Anot R. Sklepovičiaus, įmonių grupė ir toliau aktyviai investuos į atsinaujinančios energetikos sritį: „Matome augantį švarios energetikos poreikį. Neseniai Europos Komisija paskelbė „Žaliojo kurso“ planą, kuriame aiškiai įvardintas siekis vystyti žaliąją energetiką, įgyvendinti žiedinės ekonomikos principus. Tikime, kad galime būti tarp atsinaujinančios energetikos lyderių Europos mastu“.
„Green Genius“ atsinaujinančios biodujų ir saulės energetikos projektus šiuo metu vysto šešiose rinkose: Lietuvoje, Lenkijoje, Ukrainoje, Baltarusijoje, Ispanijoje ir Italijoje. Įmonė taip pat aktyviai vertina saulės energetikos plėtros galimybes kitose Vidurio Europos šalyse.
Bendrovės įgyvendintų projektų bendra galia siekia daugiau nei 100 MW. Įmonės skaičiavimais, jie leidžia sutaupyti apie 170.000 tonų CO2 per metus.
Planuojama, kad iki 2025 m. bendra „Green Genius“ įgyvendintų atsinaujinančios energetikos projektų galia pasieks 1,5 GW.
„Modus Group“ – tarptautinė įmonių grupė, daugiausiai veikianti atsinaujinančios energetikos („Green Genius“), mobilumo paslaugų („CityBee“), išmanių parkavimo sprendimų („Parkdema“) ir automobilių prekybos srityse. Įmonių grupė valdo automobilių prekės ženklų atstovybių tinklą, tarp jų – „Porsche“, „Fiat“, „Bentley“, „Maserati“ ir kt.