„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Publikuota: 2020-01-14
Ruslanas Sklepovičius, „Modus Group“ valdybos narys ir „Green Genius“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Ruslanas Sklepovičius, „Modus Group“ valdybos narys ir „Green Genius“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu „Green Genius“. Sprendimas naudoti vieningą prekės ženklą energetikos projektams priimtas rengiantis tarptautinės plėtros etapui.

Iki šiol bendrovė atsinaujinančios energetikos projektus vystė su dviem prekės ženklais – „Modus Energy“ ir „Green Genius“.

„Įmonėje išsikėlėme strateginį tikslą – per ateinančius 5 m. patekti tarp 25 didžiausių atsinaujinančios energetikos projektų vystytojų Europoje. Įgyvendinant šią viziją stiprinti vieną prekės ženklą bus efektyviau, tai padės kurti sinergiją tarp verslų skirtingose šalyse. Pasirinkome „Green Genius“ vardą, kuris sėkmingai įsitvirtino tokiose didelėse rinkose kaip Lenkija, Ukraina ar Italija“, – išplatintame pranešime pažymi Ruslanas Sklepovičius, „Modus Group“ valdybos narys, atsakingas už energetikos sritį.

Interviu su R. Sklepovičiumi skaitykite čia.

2011 m. buvo įsteigta „Modus Energy“, kuri įgyvendino pirmuosius grupės saulės ir biodujų energetikos projektus Lietuvoje. Vėliau įmonė pradėjo vystyti biodujų projektus Baltarusijoje, kur užsitikrino Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko (European Bank for Reconstruction and Development – EBRD) finansinę partnerystę projektų vystymui.

„Green Genius“ prekės ženklas sukurtas 2018 m., įmonių grupei pradėjus aktyvią plėtrą kitose valstybėse (Lenkijoje, Ukrainoje, Ispanijoje, Italijoje), taip pat pradėjus teikti B2C paslaugas saulės energetikos srityje.

„Modus Group“ priklausančių energetikos bendrovių pajamos 2018 m. padidėjo beveik 115%, iki 31 mln. Eur.

Bendrovės investicijos į atsinaujinančią energetiką sudarė daugiau kaip 50 mln. Eur (didžiąją dalį visų grupės investicijų). 2019 m. investicijos į atsinaujinančios energetikos veiklas, lyginant su praėjusiais metais, išaugo daugiau kaip dvigubai – iki 115 mln. Eur.

Anot R. Sklepovičiaus, įmonių grupė ir toliau aktyviai investuos į atsinaujinančios energetikos sritį: „Matome augantį švarios energetikos poreikį. Neseniai Europos Komisija paskelbė „Žaliojo kurso“ planą, kuriame aiškiai įvardintas siekis vystyti žaliąją energetiką, įgyvendinti žiedinės ekonomikos principus. Tikime, kad galime būti tarp atsinaujinančios energetikos lyderių Europos mastu“.

„Green Genius“ atsinaujinančios biodujų ir saulės energetikos projektus šiuo metu vysto šešiose rinkose: Lietuvoje, Lenkijoje, Ukrainoje, Baltarusijoje, Ispanijoje ir Italijoje. Įmonė taip pat aktyviai vertina saulės energetikos plėtros galimybes kitose Vidurio Europos šalyse.

Bendrovės įgyvendintų projektų bendra galia siekia daugiau nei 100 MW. Įmonės skaičiavimais, jie leidžia sutaupyti apie 170.000 tonų CO2 per metus.

Planuojama, kad iki 2025 m. bendra „Green Genius“ įgyvendintų atsinaujinančios energetikos projektų galia pasieks 1,5 GW.

„Modus Group“ – tarptautinė įmonių grupė, daugiausiai veikianti atsinaujinančios energetikos („Green Genius“), mobilumo paslaugų („CityBee“), išmanių parkavimo sprendimų („Parkdema“) ir automobilių prekybos srityse. Įmonių grupė valdo automobilių prekės ženklų atstovybių tinklą, tarp jų – „Porsche“, „Fiat“, „Bentley“, „Maserati“ ir kt.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Šiaulių banko inovacijai – apdovanojimas už lauko reklamos sprendimą

Lietuvoje įgyvendintai Šiaulių banko inovacijai teko išskirtinis globalaus tinklo „JCDecaux“ apdovanojimas.

Rinkodara
2020.01.23
Konkurencijos taryba: daugiausia baudų už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2019 m. už Konkurencijos, Reklamos įstatymų ir Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų...

Prekyba
2020.01.23
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
2020.01.23
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 3

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau