Reikšmingiausi prekės ženklų pokyčiai per 2019 m.

2019 m. tarp rinkodaros, komunikacijos ir medijų įmonių bei didžiųjų prekės ženklų netrūko pokyčių ir naujienų. Naujus vizualinius prekės ženklus pristatė Bitė, Lietuvos energija, TV3, ne viena agentūra pakeitė savo pavadinimą.
Šis straipsnis pasirodė e. leidinyje RINKODAROS SEKTORIAUS APŽVALGA 2019. Jį rasite čia. Telekomunikacijų bendrovė Bitė Lietuva pavasarį pristatė atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir teigia, kad pokyčiai matyti ne vien vizualiniuose sprendim ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti