2019-12-23 06:45

Reikšmingiausi prekės ženklų pokyčiai per 2019 m.

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
2019 m. tarp rinkodaros, komunikacijos ir medijų įmonių bei didžiųjų prekės ženklų netrūko pokyčių ir naujienų. Naujus vizualinius prekės ženklus pristatė „Bitė“, „Lietuvos energija“, TV3, ne viena agentūra pakeitė savo pavadinimą.

Šis straipsnis pasirodė e. leidinyje RINKODAROS SEKTORIAUS APŽVALGA 2019. Jį rasite čia.

  • Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ pavasarį pristatė atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir teigia, kad pokyčiai matyti ne vien vizualiniuose sprendimuose, bet ir paslaugų pakete. Be atnaujinto prekės ženklo, bendrovė pristatė ir naują šūkį – „Bitė. Taip lengviau“, kuris keičia ligšiolinį „Jumis rūpinamės labiau“, ir pirmoji Lietuvoje suskubo registruoti garsinį elementą-ženklą.

52795
130817
52791