Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

Publikuota: 2019-12-09
Vilmo Narečionio pieš.
svg svg
Vilmo Narečionio pieš.

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos atstovams ir šiuo verslu besidomintiems žmonėms.

Apžvalgoje pateikiame susistemintą sektoriaus paveikslą, primename apie svarbiausius ir ryškiausius 2019-ųjų įvykius, o kartu pateikiame ir sektoriaus lyderių įžvalgas apie artėjančius 2020-uosius.

Leidinį „RINKODAROS, KOMUNIKACIJOS IR ŽINIASKLAIDOS SEKTORIAUS APŽVALGA 2019“ rasite čia.

Čia rasite informaciją apie įvykusius įsigijimo sandorius, pasikeitimus vadovų komandose, rokiruotes tarp agentūrų ir didžiųjų prekių ženklų. Taip pat apžvelgiame konkurencinę ir makroekonominę aplinką, pasikeitimus įstatymuose, sparčiausiai augusias ir pelningiausias įmonės.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

2019-aisiais reklamos rinka ir toliau nuosekliai palengva kopė į viršų, istorinius metus skaičiuoja televizijos, kuriose užsipildymas reklama gerokai viršijo lūkesčius. Laura Blaževičiūtė, „TV3 Group“ generalinė direktorė, pažymi, kad net devynis mėnesius iš 12-os planuoja būti 100% užpildyti reklama.

„Tai istoriniai metai. Kokios to priežastys? Į TV eterį sugrįžo alkoholio sektorius su nealkoholinių produktų reklama, daugiau matome ilgesnių įvaizdinių prekių ženklų klipų, į TV grįžta ir tie, kurie kurį laiką pernelyg buvo susikoncentravę vien į skaitmeninius sprendimus“, – kalba L. Blaževičiūtė. Paklausta apie ateinančius metus ir derybas su prekių ženklais dėl reklamos kiekio bei biudžetų, „TV3 Group“ vadovė akcentuoja, kad skirtingai elgiasi vietos ir tarptautiniai žaidėjai. Pastaruosius vis dar yra apėmęs nemenkas bendras skepsis, jie gerokai nuosaikesni.

Per šiuos metus bemaž dešimtadaliu auginę rinkodaros ir komunikacijos biudžetus, didieji reklamos užsakovai Lietuvoje teigia, išlaikysiantys apimtį ir kitąmet, bet ryškesnių šuolių neplanuoja ir kitiems metams visgi piešia nuosaikesnį scenarijų.

Ne mažiau pokyčių matome ir žiniasklaidos segmente.

Medijų bendrovės vis drąsiau žengia užsienio leidėjų pramintais keliais ir dalį turinio internete apmokestina. Pavyzdžiui, portalas „Delfi.lt“ mokamą platformą „Delfi Plius“ pristatė šių metų rugsėjį. „15min“ taip pat registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas netrukus startuosiančiam mokamam turiniui portale.

„Tendencijos džiugina, nes mokėjimas už skirtingas turinio platformas vis labiau tampa norma nei išimtimi – įvairiose srityse vis dažniau renkamės mokamą, legalų turinį. Tačiau, taip, augant platformų skaičiui, natūralu, kad vartotojas rinksis, už ką nori mokėti kas mėnesį, o verslas ims labiau konkuruoti ir čia“, – apie iššūkius kalba Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

Tendencijų ir prognozių dalyje sudėjome autoritetingų ir jums gerai žinomų verslininkų nuomones apie 2020-uosius metus. Metinėje apžvalgoje pateikiame ir svarbiausius šiemet skelbtus bei daugiausia skaitytojų dėmesio sulaukusius straipsnius, kurie geriausiai atspindi tai, kuo rinkodaros, komunikacijos ir medijų sektorius gyveno šiais metais, kokius sprendimus darė, kad verslo ateitis būtų tvari.

Praėjusių metų rinkodaros sektoriaus apžvalgą skaitykite ČIA.

Kitų verslo sektorių (prekybos, pramonės, logistikos, transporto, statybos ir NT) metines apžvalgas galite skaityti čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Lietuvos oro uostuose – 40 naujų darbo vietų ir kitoks darbdavio įvaizdis

„Aviacija visuomet sujungia ypatingus žmones“ – tai tapo pagrindine idėja, su kuria Lietuvos oro uostai...

Vadyba
14:12
„Reitan Convenience Lithuania“ vadovas: drąsinu išmėginti jėgas, jeigu kyla minčių Premium

Saulius Žilėnas, septintą mėnesį pareigas einantis „Reitan Convenience Lithuania“ direktorius, pakeitęs...

Prekyba
2022.07.05
„Normalių rusų“ be prekių nenorėjusi palikti „Decathlon“ visgi užsidaro – stringa tiekimas Premium

Nepaisydama kritikos bangos, boikotų ir agresorei Rusijai taikomų sankcijų, Prancūzijos sporto prekių...

Prekyba
2022.07.05
Maskvos prekybos centrai ištuštėjo: užimtumas žemiausias nuo 2010 m. Premium

Neužimtų prekybinių plotų dalis Maskvos prekybos centruose (PC) per 2022 m. šešis mėnesius padidėjo 1,5 proc.

Prekyba
2022.07.04
D. Mertinas apie „Vingio Akropolio“ PC: svarbus balansas ir populiariausių prekės ženklų geriausios parduotuvės Premium

Baltijos šalyse prekybos centrus valdanti „Akropolis Group“ parengė daugiafunkcio komplekso „Akropolis...

Prekyba
2022.07.04
Lojalumo kortelė „Mylimiausia“ turės virtualų variantą 1

Viena didžiausių šalyje pirkėjų lojalumo programa „Mylimiausia“ ruošiasi įžengti į virtualią erdvę. Interneto...

Rinkodara
2022.07.03
Klastotės pandemijos metais: padirbti produktai toliau keroja Premium

Lietuvos muitinės duomenimis, 2021 m. sulaikyta daugiau nei 120.000 vienetų prekių, kurios galimai buvo...

Prekyba
2022.07.03
„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 8

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku