Naujas VŽ leidinys: „Rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos sektoriaus apžvalga 2018“

Publikuota: 2019-02-26
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Tai ketvirtoji „Verslo žinių“ specializuota apžvalga, skirta šiame segmente dirbantiems ar juo besidomintiems žmonėms. Vienoje vietoje pateikiame susistemintą praėjusių metų svarbiausių įvykių, pokyčių, tendencijų apžvalgą bei prognozes 2019-iesiems.

E. leidinį „RINKODAROS, KOMUNIKACIJOS IR ŽINIASKLAIDOS SEKTORIAUS APŽVALGA 2018“ galite skaityti čia.

Apžvalgoje pateikiame šio dinamiško ir nemenkas permainas išgyvenančio segmento nūdienos nuotrauką: susistemintą svarbiausių pokyčių apžvalgą, verslų gerąją praktiką, esmines inovacijas. Taip pat fiksuojame ir analizuojame 2018 m. šio sektoriaus įmonių rodiklius, pateikiame autoritetingų ir jums gerai pažįstamų verslininkų nuomones apie tai, kokiomis nuotaikomis jie pasitinka šiuos metus, kokius mato iššūkius ir galimybes 2019 m.

Leidinyje fiksuojame ir svarbiausius metų įvykus: pokyčius vadovų komandose, rokiruotes tarp agentūrų ir didžiųjų klientų, pasikeitimus įstatymų bazėje.

Apžvalgoje savo įžvalgomis dalijasi Indrė Genytė-Pikčienė, „Luminor“ vyriausioji analitikė, apnuogindama jautrią visam sektoriui vietą, kad Lietuvos reklamos rinka į pastarąjį ekonomikos atsigavimo ir plėtros traukinį, akivaizdu, neįšoko.

Pastarasis ekonominio pakilimo laikotarpis padėjo Lietuvai galutinai pamiršti 2009 m. krizės padarytus nuostolius ir tęsti sėkmingą sprinto distanciją: šalies ūkis pagal daugelį makroekonominių rodiklių jau senokai pralenkė prieš 2009 m. krizę fiksuotą viršukalnę, tuo tarpu apskaitoma šalies reklamos rinka tik vos vos augino apimtis.

Tiesa, riebią grietinėlę šiame kontekste atsiriekia technologijų gigantai: pastaruosius porą metų reklamai „Google“ paieškoje, „Facebook“, „Youtube“, reklamjuostėms užsienio portaluose skirtos lėšos augo dviženkliais tempais, tuo tarpu Lietuvos žiniasklaidos, reklamos ir komunikacijos verslui teko ieškoti savų išgyvenimo ir augimo receptų.

Tačiau ir čia matome pokyčių. Duapolija pamažu tampa tripoliu – JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“ atsiriekia vis daugiau skaitmeninės reklamos rinkos. Tyrimų bendrovės „eMarketer“ duomenys rodo, kad vartotojai vis dažniau norimų produktų ar paslaugų ieško ne „Google“, o „Amazon“.

Apžvalgoje kalbame ir apie tai, kad balsu valdomi įrenginiai ir jų suteikiamos galimybės – dar viena paradigma keičianti ir verslų kryptį, ir vartotojų įpročius bei dar daugelį kitų aktualių temų.

Šiame leidinyje – ir daugiausia skaitytojų dėmesio 2018 m. sulaukusios publikacijos. Taip pat pateikiame svarbiausią statistiką: sektorių lyderius, sparčiausiai augusias, pelningiausias, didžiausias rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos bendroves, didžiausi reklamos užsakovus.

Pirmąjį e. leidinį – „PREKYBOS SEKTORIAUS APŽVALGA 2018“ skaitykite čia.
E. leidinį „PRAMONĖS SEKTORIAUS APŽVALGA 2018“ skaitykite čia.
E. leidinį „STATYBOS SEKTORIAUS IR NT SEKTORIAUS APŽVALGA 2018“ rasite čia.

Tokius leidinius, skirtus skirtingiems verslo sektoriams, ketiname rengti periodiškai. Vertindami ilgalaikius santykius su „Verslo žinių“ prenumeratoriais, jiems šią sektoriaus apžvalgą platiname nemokamai.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 2

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 1

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18
Prekių nepristačiusiai „Intershop LT“ – bankroto byla 

Prekių nepristačiusiai elektroninę parduotuvę stilingai.lt valdžiusiai bendrovei „Intershop LT“ teismas...

Prekyba
2019.07.18
„Alfa Media“ pripažinta pažeidusi Etikos kodeksą

Visuomenės informavimo etikos komisija, išnagrinėjusi UAB „Gintarinė vaistinė“ skundą, pripažino, kad UAB...

Rinkodara
2019.07.18
„Eurovaistinė“ stebisi skirta bauda už klaidinančią reklamą 5

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas...

Rinkodara
2019.07.18
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti...

Rinkodara
2019.07.18
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 8

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Dėl autorių teisių pažeidimų blokuojama „Sputnik“ svetainė 5

Dėl autorių teisių pažeidimo internete Lietuvos radijo ir televizijos komisija priėmė sprendimą blokuoti...

Rinkodara
2019.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau