Naujas VŽ leidinys: „Rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos sektoriaus apžvalga 2018“

E. leidinį „RINKODAROS, KOMUNIKACIJOS IR ŽINIASKLAIDOS SEKTORIAUS APŽVALGA 2018“ galite skaityti čia.
Apžvalgoje pateikiame šio dinamiško ir nemenkas permainas išgyvenančio segmento nūdienos nuotrauką: susistemintą svarbiausių pokyčių apžvalgą, verslų gerąją praktiką, esmines inovacijas. Taip pat fiksuojame ir analizuojame 2018 m. šio sektoriaus įmonių rodiklius, pateikiame autoritetingų ir jums gerai pažįstamų verslininkų nuomones apie tai, kokiomis nuotaikomis jie pasitinka šiuos metus, kokius mato iššūkius ir galimybes 2019 m.
Leidinyje fiksuojame ir svarbiausius metų įvykus: pokyčius vadovų komandose, rokiruotes tarp agentūrų ir didžiųjų klientų, pasikeitimus įstatymų bazėje.
Apžvalgoje savo įžvalgomis dalijasi Indrė Genytė-Pikčienė, „Luminor“ vyriausioji analitikė, apnuogindama jautrią visam sektoriui vietą, kad Lietuvos reklamos rinka į pastarąjį ekonomikos atsigavimo ir plėtros traukinį, akivaizdu, neįšoko.
Pastarasis ekonominio pakilimo laikotarpis padėjo Lietuvai galutinai pamiršti 2009 m. krizės padarytus nuostolius ir tęsti sėkmingą sprinto distanciją: šalies ūkis pagal daugelį makroekonominių rodiklių jau senokai pralenkė prieš 2009 m. krizę fiksuotą viršukalnę, tuo tarpu apskaitoma šalies reklamos rinka tik vos vos augino apimtis.
Tiesa, riebią grietinėlę šiame kontekste atsiriekia technologijų gigantai: pastaruosius porą metų reklamai „Google“ paieškoje, „Facebook“, „Youtube“, reklamjuostėms užsienio portaluose skirtos lėšos augo dviženkliais tempais, tuo tarpu Lietuvos žiniasklaidos, reklamos ir komunikacijos verslui teko ieškoti savų išgyvenimo ir augimo receptų.
Tačiau ir čia matome pokyčių. Duapolija pamažu tampa tripoliu – JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“ atsiriekia vis daugiau skaitmeninės reklamos rinkos. Tyrimų bendrovės „eMarketer“ duomenys rodo, kad vartotojai vis dažniau norimų produktų ar paslaugų ieško ne „Google“, o „Amazon“.
Apžvalgoje kalbame ir apie tai, kad balsu valdomi įrenginiai ir jų suteikiamos galimybės – dar viena paradigma keičianti ir verslų kryptį, ir vartotojų įpročius bei dar daugelį kitų aktualių temų.
Šiame leidinyje – ir daugiausia skaitytojų dėmesio 2018 m. sulaukusios publikacijos. Taip pat pateikiame svarbiausią statistiką: sektorių lyderius, sparčiausiai augusias, pelningiausias, didžiausias rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos bendroves, didžiausi reklamos užsakovus.
Pirmąjį e. leidinį – „PREKYBOS SEKTORIAUS APŽVALGA 2018“ skaitykite čia. E. leidinį „PRAMONĖS SEKTORIAUS APŽVALGA 2018“ skaitykite čia. E. leidinį „STATYBOS SEKTORIAUS IR NT SEKTORIAUS APŽVALGA 2018“ rasite čia.
Tokius leidinius, skirtus skirtingiems verslo sektoriams, ketiname rengti periodiškai. Vertindami ilgalaikius santykius su „Verslo žinių“ prenumeratoriais, jiems šią sektoriaus apžvalgą platiname nemokamai.