Naujas VŽ leidinys: „Rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos sektoriaus apžvalga 2018“

Publikuota: 2019-02-26
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Tai ketvirtoji „Verslo žinių“ specializuota apžvalga, skirta šiame segmente dirbantiems ar juo besidomintiems žmonėms. Vienoje vietoje pateikiame susistemintą praėjusių metų svarbiausių įvykių, pokyčių, tendencijų apžvalgą bei prognozes 2019-iesiems.

E. leidinį „RINKODAROS, KOMUNIKACIJOS IR ŽINIASKLAIDOS SEKTORIAUS APŽVALGA 2018“ galite skaityti čia.

Apžvalgoje pateikiame šio dinamiško ir nemenkas permainas išgyvenančio segmento nūdienos nuotrauką: susistemintą svarbiausių pokyčių apžvalgą, verslų gerąją praktiką, esmines inovacijas. Taip pat fiksuojame ir analizuojame 2018 m. šio sektoriaus įmonių rodiklius, pateikiame autoritetingų ir jums gerai pažįstamų verslininkų nuomones apie tai, kokiomis nuotaikomis jie pasitinka šiuos metus, kokius mato iššūkius ir galimybes 2019 m.

Leidinyje fiksuojame ir svarbiausius metų įvykus: pokyčius vadovų komandose, rokiruotes tarp agentūrų ir didžiųjų klientų, pasikeitimus įstatymų bazėje.

Apžvalgoje savo įžvalgomis dalijasi Indrė Genytė-Pikčienė, „Luminor“ vyriausioji analitikė, apnuogindama jautrią visam sektoriui vietą, kad Lietuvos reklamos rinka į pastarąjį ekonomikos atsigavimo ir plėtros traukinį, akivaizdu, neįšoko.

Pastarasis ekonominio pakilimo laikotarpis padėjo Lietuvai galutinai pamiršti 2009 m. krizės padarytus nuostolius ir tęsti sėkmingą sprinto distanciją: šalies ūkis pagal daugelį makroekonominių rodiklių jau senokai pralenkė prieš 2009 m. krizę fiksuotą viršukalnę, tuo tarpu apskaitoma šalies reklamos rinka tik vos vos augino apimtis.

Tiesa, riebią grietinėlę šiame kontekste atsiriekia technologijų gigantai: pastaruosius porą metų reklamai „Google“ paieškoje, „Facebook“, „Youtube“, reklamjuostėms užsienio portaluose skirtos lėšos augo dviženkliais tempais, tuo tarpu Lietuvos žiniasklaidos, reklamos ir komunikacijos verslui teko ieškoti savų išgyvenimo ir augimo receptų.

Tačiau ir čia matome pokyčių. Duapolija pamažu tampa tripoliu – JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“ atsiriekia vis daugiau skaitmeninės reklamos rinkos. Tyrimų bendrovės „eMarketer“ duomenys rodo, kad vartotojai vis dažniau norimų produktų ar paslaugų ieško ne „Google“, o „Amazon“.

Apžvalgoje kalbame ir apie tai, kad balsu valdomi įrenginiai ir jų suteikiamos galimybės – dar viena paradigma keičianti ir verslų kryptį, ir vartotojų įpročius bei dar daugelį kitų aktualių temų.

Šiame leidinyje – ir daugiausia skaitytojų dėmesio 2018 m. sulaukusios publikacijos. Taip pat pateikiame svarbiausią statistiką: sektorių lyderius, sparčiausiai augusias, pelningiausias, didžiausias rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos bendroves, didžiausi reklamos užsakovus.

Pirmąjį e. leidinį – „PREKYBOS SEKTORIAUS APŽVALGA 2018“ skaitykite čia.
E. leidinį „PRAMONĖS SEKTORIAUS APŽVALGA 2018“ skaitykite čia.
E. leidinį „STATYBOS SEKTORIAUS IR NT SEKTORIAUS APŽVALGA 2018“ rasite čia.

Tokius leidinius, skirtus skirtingiems verslo sektoriams, ketiname rengti periodiškai. Vertindami ilgalaikius santykius su „Verslo žinių“ prenumeratoriais, jiems šią sektoriaus apžvalgą platiname nemokamai.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau