FOMO efektas rinkodaroje atveria naujas galimybes

Publikuota: 2019-08-24
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Įprasta matyti renginių reklamas iki jiems beprasidedant. Tuo tarpu JAV sporto kanalas ESPN nusprendė pabandyti pritraukti dėmesį jau prasidėjus ir vykstant rungtynėms.

„Taip ESPN išgelbėjo prasčiausią NBA sezoną per pastarąjį dešimtmetį“, – pažymi Aistis Staskevičius, rinkodaros specialistas.

Tam kanalas pasitelkė vadinamąjį FOMO (angl. fear of missing out) efektas, kai žmogus bijo praleisti kažkokį įvykį ar naujieną.

ESPN pastebėjo šią tendenciją ir pabandė ją pritaikyti savo kampanijoje. Tik šiuo atveju rungtynių epizodus siuntė ne draugai, o pats kanalas, pasakoja A. Staskevičius. Statistika rodo, kad sporto rungtynių „gyvas“ žiūrėjimas mažėja jau kuris laikas. Pavyzdžiui, 2017–2018 m. NBA sezone vidutinis fanas žiūrėjo tik 7 rungtynes per sezoną.

„Tuo tarpu kiekviena komanda per reguliarųjį NBA sezoną sužaidžia po 82 rungtynes, todėl šis skaičius tikrai nėra didelis. Natūralu, visko norime greitai, čia ir dabar. Pasitikriname galutinį rezultatą, galbūt pasižiūrime geriausius rungtynių epizodus ir judame toliau“, – išplatintame pranešime cituojamas A. Staskevičius.

ESPN kanalas, sukdamasis iš padėties, pabandė absoliučiai pakeisti savo strategiją reklamuojant rungtynes.

„Visiems yra įprasta matyti renginių reklamas iki jiems beprasidedant. Tuo tarpu ESPN nusprendė pabandyti pritraukti dėmesį jau prasidėjus ir vykstant rungtynėms. Kaip gimė ši įžvalga? Ar pastebėjote, kaip rungtynių metu įvykus efektingam epizodui, sprogsta socialiniai tinklai? Draugai pradeda rašyti žinutes ir siųsti nuotraukas, vaizdo klipus? Dažnas iš mūsų metame savo pradėtas veiklas ir įsijungiame rungtynes, nes nenorime praleisti dar vieno tokio epizodo. Tad ESPN puikiai pasinaudojo FOMO efektu“, – teigia rinkodaros specialistas, analizavęs šią kampaniją.

Kampanijoje buvo naudotas platus spektras skaitmeninių platformų, kurios palengvino vartotojo nukreipimą į rungtynes: „Twitter“, „Instagram“, „Tinder“, „Snapchat“, „Twitch“, „Youtube“ ir įvairūs naujienų portalai.

„Buvo išnaudota ir „AirDrop“ funkcija, kurią turi „Apple“ įrenginiai. Ji leidžia siųsti failus tarp pastarojo gamintojo įrenginių, kurie yra aplinkui. Pavyzdžiui, stovi eilėje prie baro – sulauki žinutės, kuri primena, kad rungtynes gali stebėti bare, esančiame visai čia pat“, – kalba A. Staskevičius.

Pasak jo, rezultatai pranoko lūkesčius, o kampanija sulaukė įvairių apdovanojimų, ne vieną jų parsivežė iš šiemetinių „Kanų liūtų“.

Kanalas skaičiuoja, kad visų atkrintamųjų žiūrimumas išaugo 30% lyginant su ankstesniu sezonu, o finalo reitingai išaugo net 70%.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Konkurencijos taryba: daugiausia baudų už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2019 m. už Konkurencijos, Reklamos įstatymų ir Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų...

Prekyba
11:04
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
09:05
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 3

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau