Kavos puodelis ant „Sostų karų“ pjedestalo užminė mįslę

Publikuota: 2019-05-07
Ted S. Warren („AP Photo“ / „Scanpix“) nuotr.
Ted S. Warren („AP Photo“ / „Scanpix“) nuotr.

Milijonus žiūrovų visame pasaulyje pritraukiančio HBO televizijos serialo „Sostų karai“ („Game of Thrones“) akyliems gerbėjams pro akis neprasprūdo sekmadienio serija, kur vienoje iš epinio fantastinio filmo scenų matoma šiuolaikinė detalė – vienkartinis kavos puodelis išsinešimui.

Nors prekės ženklas ir nematomas taip ryškiai – tam trukdo šešėliai ir mirganti žvakių šviesa, bet daugelis gerbėjų neabejojo, kad šis ikoniškas žalias apskritimas – „Starbucks“ prekės ženklo kavos puodelis, rašo CNBC.

O socialiniuose tinkluose iš karto užvirė aštri internautų diskusija su klausimais, ar tai buvo apgalvotas ėjimas, ar serialo kūrėjų noras sukelti daugiau šurmulio ir sutraukti daugiau dėmesio sau, ar viso labo – tik neapdairi klaida.

nuotrauka::1left

Pirmadienį HBO išplatino pranešimą, teigdama, kad puodelio pasirodymas ekrane buvo klaida, o portalą „BuzzFeed News“ televizija informavo, kad gerbėjai apsiriko – tai nebuvo „Starbucks“ tinklo puodelis.

„Epizode matomas kavos „Latte“ puodelis – klaida. Daenerys užsakė žolelių arbatą“, – savo „Twitter“ paskyroje juokavo HBO. Galop scena buvo pakeista, o žymiojo puodelio nebeliko.

Serialas „Sostų karai“ nuo pat savo debiuto renka rekordines peržiūras, o gegužės 19 d. bus parodyta paskutinioji serialo serija.

VŽ rašė, kad HBO fantastinio epo paskutinis sezonas pasitiktas su tokiu nekantrumu, kokio nematėme nuo „Hario Poterio“ finalo. „YouTube“ serialo anonso peržiūrų skaičius jau viršijo 60 mln.

Per septynis sezonus šis ambicingiausias televizijos serialas tapo kultūriniu reiškiniu, kurį rašytojai ir politikai nevengia minėti, kai šneka apie žiaurią ir cinišką kovą dėl valdžios. Plačiau skaitykite čia.

„Sostų karai“ yra surinkę 128 „Emmy“ nominacijas, o laimėję – 47. Šis serialas sukurtas pagal George‘o R. R. Martino knygas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
10:55
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
10:00
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 20

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 16

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau