Kavos puodelis ant „Sostų karų“ pjedestalo užminė mįslę

Publikuota: 2019-05-07
Ted S. Warren („AP Photo“ / „Scanpix“) nuotr.
Ted S. Warren („AP Photo“ / „Scanpix“) nuotr.

Milijonus žiūrovų visame pasaulyje pritraukiančio HBO televizijos serialo „Sostų karai“ („Game of Thrones“) akyliems gerbėjams pro akis neprasprūdo sekmadienio serija, kur vienoje iš epinio fantastinio filmo scenų matoma šiuolaikinė detalė – vienkartinis kavos puodelis išsinešimui.

Nors prekės ženklas ir nematomas taip ryškiai – tam trukdo šešėliai ir mirganti žvakių šviesa, bet daugelis gerbėjų neabejojo, kad šis ikoniškas žalias apskritimas – „Starbucks“ prekės ženklo kavos puodelis, rašo CNBC.

O socialiniuose tinkluose iš karto užvirė aštri internautų diskusija su klausimais, ar tai buvo apgalvotas ėjimas, ar serialo kūrėjų noras sukelti daugiau šurmulio ir sutraukti daugiau dėmesio sau, ar viso labo – tik neapdairi klaida.

nuotrauka::1left

Pirmadienį HBO išplatino pranešimą, teigdama, kad puodelio pasirodymas ekrane buvo klaida, o portalą „BuzzFeed News“ televizija informavo, kad gerbėjai apsiriko – tai nebuvo „Starbucks“ tinklo puodelis.

„Epizode matomas kavos „Latte“ puodelis – klaida. Daenerys užsakė žolelių arbatą“, – savo „Twitter“ paskyroje juokavo HBO. Galop scena buvo pakeista, o žymiojo puodelio nebeliko.

Serialas „Sostų karai“ nuo pat savo debiuto renka rekordines peržiūras, o gegužės 19 d. bus parodyta paskutinioji serialo serija.

VŽ rašė, kad HBO fantastinio epo paskutinis sezonas pasitiktas su tokiu nekantrumu, kokio nematėme nuo „Hario Poterio“ finalo. „YouTube“ serialo anonso peržiūrų skaičius jau viršijo 60 mln.

Per septynis sezonus šis ambicingiausias televizijos serialas tapo kultūriniu reiškiniu, kurį rašytojai ir politikai nevengia minėti, kai šneka apie žiaurią ir cinišką kovą dėl valdžios. Plačiau skaitykite čia.

„Sostų karai“ yra surinkę 128 „Emmy“ nominacijas, o laimėję – 47. Šis serialas sukurtas pagal George‘o R. R. Martino knygas.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

FOMO efektas rinkodaroje atveria naujas galimybes 1

Įprasta matyti renginių reklamas iki jiems beprasidedant. Tuo tarpu JAV sporto kanalas ESPN nusprendė...

Rinkodara
2019.08.24
Baltijos kelio 30-mečiui skirta radijo imtuvų instaliacija – Lietuvos rekordas

Šiandien užfiksuotas dar vienas Lietuvos rekordas: Baltijos kelio 30-mečiui skirta instaliacija užregistruota...

Rinkodara
2019.08.23
Vilniaus „Akropolyje“ atsinaujino „Zara“ ir „Topo centras“ 1

Iš esmės atnaujinamame didžiausiame Baltijos šalių prekybos centre – Vilniaus „Akropolyje“ – penktadienį...

Prekyba
2019.08.23
„Top Sport“ registruoja pretenzingąjį reklamos šūkį Premium 9

Lažybų bendrovė „Top Sport“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti jau ne vienus metus...

Rinkodara
2019.08.23
„Omnisend“ atidarė biurą JAV

Lietuvių integruotos rinkodaros (naujienlaiškių, SMS ir žinučių populiariausiose platformose siuntimo)...

Paslaugos
2019.08.21
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 2

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
2019.08.20
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
2019.08.20
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 6

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
2019.08.20
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 3

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus 1

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 8

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau