„Vilniaus pergalė“ taikosi į naujus vartotojų segmentus

Publikuota: 2019-04-07
Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ ieško kelių, kaip patraukti jaunesnių vartotojų dėmesį.

Šį pavasarį gamintoja pristatė riboto leidimo „Vilnius“ ir „Sostinės“ naujus saldainių skonis, kuriais prekiaus iki balandžio pabaigos.

„Tai unikalus ir išskirtinis atvejis konditerijos rinkoje, iki šiol jokių variacijų su šių ilgamečių saldainių receptūromis niekada nebuvo daroma“, – VŽ teigia Justas Razmus, „Vilniaus pergalės“ Rinkodaros direktorius.

Pasak jo, žiūrint į bendrovės statiską, šių saldainių pardavimai yra puikūs, tačiau kartu bendrovė mato, kad tipinis jų pirkėjas – vyresnio amžiaus vartotojų segmentas.

„Prekės ženklai turi aiškų savo identitetą, atpažįstamumą, tad suprantame, kad negalima lengva ranka šėlioti ir eksperimentuoti. Nesivaikome nuostatos, kad keistis privalu dėl laikmečio pokyčių. Saugome savo senuosius prekės ženklus, tačiau iš kitos pusės suprantame, kad vis dėlto ir patys geriausi dalykai pasensta, o konkurentai, ypač tarptautiniai prekės ženklai, lipa mums ant kulnų ir jei žiūrėtume į jaunesnę auditorija, dažnai mus ir pralenkia“, – teigia p. Razmus.

Bus ir daugiau naujienų

Pernai pavasarį „Vilniaus pergalė“ pristatė želė saldainių prekės ženklą NOM NOM, taip pat orientuotą į jaunesnę auditoriją.

„Per metus pristatome į rinką beveik 20 naujienų – nuolat vystome naujus receptus ir žaidžiame su netikėtais skoniais. Minėtas prekės ženklas taip pat skaičiuoja sėkmingus rezultatus, todėl šiais metais dar labiau stipriname savo želė saldainių asortimentą. Netrukus prekyboje pasirodys naujausias mūsų prekės ženklas – saldainiai „Jellyssimo“, – žingsnius vardina p. Razmus.

Šios naujienos receptūra yra sveikesnė, jie bus pagaminti pektino pagrindu, su natūraliomis sultimis, be dirbtinių dažiklių, be dirbtinių skonių ir be riebalų.

„Tikimės, jie taip pat ras savo pirkėją. Degustacijų rezultatai labai daug žadantys, – pabrėžia p. Razmus. – Esame ilgametė įmonė, turime daugybę stiprių, gerai žinomų prekės ženklų, tačiau kartu – ir nemažai iššūkių, kurie kyla, nes esame solidaus amžiaus įmonė“, – priduria p. Razmus.

Šiuo metu bendrovės rankose – 195 prekės ženklai. Tarp jų – saldainių klasika kaip „Nomeda“, „Raudonoji aguona“, „Kregždutė“, „Pupa“, „Ananasiniai“ ir pan.

Kartų konflikto epicentre

VŽ rašė, kad šiemet nusprendusi pristatyti naujuosius „Vilnius“ ir „Sostinės“ saldainių skonius, bendrovė susidūrė su nemenku kartų konfliktu įmonės viduje.

„Sulaukėme labai neigiamų reakcijų viduje, kurias lydėjo nuostaba, kaip galime išdrįsti į laboratoriją pasikviesti svetimus žmones ir eksperimentuoti su legendiniais prekės ženklais. Visa ši situacija – ryškus skirtingų kartų konfliktas įmonėje, o Rinkodaros skyrius atsidūrė jo epicentre“, – dabar jau istorija tapusį bandymą pasakoja p. Razmus. Plačiau apie tai skaitykite čia.

Naujuosius minėtų saldainių skonius „Vilniaus pergalė“ kūrė kartu „Virtuvės mitų griovėjus“ (VMG) ir Alfu Ivanausku priešakyje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau