Skirtingų kartų ir saldumynų karai „Vilniaus pergalėje“

Su tokia situacija susiduria ne tik didieji tarptautiniai prekės ženklai, pavyzdžiui, „Coca-Cola“, „Kit Kat“ ir dauguma kitų, bet ir ilgametę istoriją skaičiuojantys lietuviškieji prekės ženklai. Šį rebusą sprendžia ir „Vilniaus pergalė“, skaičiuojanti daugiau nei 60 metų įmonės istoriją.
„Esame ilgametė įmonė, turime daugybę stiprių, gerai žinomų prekės ženklų, tačiau kartu – ir nemažai iššūkių, kurie kyla, nes esame solidaus amžiaus įmonė“, – kalba Justas Razmus, saldumynų gamintojos rinkodaros direktorius.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai