2019-03-28 06:45

Skirtingų kartų ir saldumynų karai „Vilniaus pergalėje“

Justas Razmus, „Vilniaus pergalės“ rinkodaros direktorius, ir Raminta Šoliūnaitė, bendrovės rinkodaros projektų vadovė. „Verslo žinių“ metinėje rinkodaros efektyvumo konferencijoje „Password 2019“. Ryčio Galadausko nuotr.
Justas Razmus, „Vilniaus pergalės“ rinkodaros direktorius, ir Raminta Šoliūnaitė, bendrovės rinkodaros projektų vadovė. „Verslo žinių“ metinėje rinkodaros efektyvumo konferencijoje „Password 2019“. Ryčio Galadausko nuotr.
Ilgamečiai, gerai žinomi ir vartotojų mėgstami prekės ženklai – pranašumas rinkodaros skyriams, tačiau jis virsta nemenku galvos skausmu, kai rinkodarininkai bando pritraukti jaunesnę auditoriją.

Su tokia situacija susiduria ne tik didieji tarptautiniai prekės ženklai, pavyzdžiui, „Coca-Cola“, „Kit Kat“ ir dauguma kitų, bet ir ilgametę istoriją skaičiuojantys lietuviškieji prekės ženklai. Šį rebusą sprendžia ir „Vilniaus pergalė“, skaičiuojanti daugiau nei 60 metų įmonės istoriją.

„Esame ilgametė įmonė, turime daugybę stiprių, gerai žinomų prekės ženklų, tačiau kartu – ir nemažai iššūkių, kurie kyla, nes esame solidaus amžiaus įmonė“, – kalba Justas Razmus, saldumynų gamintojos rinkodaros direktorius.

52795
130817
52791