2019-01-16 06:45

Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas

Rolandas Sereika, UAB „Deeper“ rinkodaros ir pardavimų vadovas: „Jungiame dvi daugiausia pardavimų rezultatams įtakos darančias komandas.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rolandas Sereika, UAB „Deeper“ rinkodaros ir pardavimų vadovas: „Jungiame dvi daugiausia pardavimų rezultatams įtakos darančias komandas.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be visų kitų strateginių pokyčių, nusprendė sujungti rinkodaros ir pardavimų skyrius.

Kaip teigia bendrovė, šis struktūrinis pokytis susijęs su žmogiškųjų resursų valdymu ir darbo procesų optimizavimu. Naujai sukurtam bendram skyriui vadovauja Rolandas Sereika, ligšiolinis „Deeper“ rinkodaros vadovas ir įmonės valdybos narys.

„Priežasčių, kodėl imamės tokių pokyčių, – nemažai. 2018 m. buvo gana sudėtingi metai mūsų įmonei. Nesakau, kad buvo blogi, bet užsibrėžtų tikslų, lūkesčių nepasiekėme. Tarsi užmigome ant laurų, 2017 m. rodikliai buvo puikūs, tad tokių pat veiksmų laikydamiesi gyvenome ir praėjusiais. Netgi finansinius rezultatus 2018 m. turėsime labai artimus 2017 m.“, – kalba p. Sereika.

52795
130817
52791