Šokiruojanti žinutė reklamoje geriau nei blizgi frazė

Žmonės paprastai dažniau ir aktyviau sureaguoja į žinutę, kuri kalba apie praradimus nei apie galimas naudas. Nepaisant to, prekių ženklai neturėtų peržengti ribų, nes pernelyg šokiruojanti reklama potencialius klientus gali ir atbaidyti.
Su aštria komunikacijos žinute neseniai startavo SEB bankas, daliai savo klientų išsiuntęs tiesioginės rinkodaros laiškus, kuriuose be užuolankų teigė, kad sveikatos statistika Lietuvoje negailestinga: per pastaruosius 15 m. susirgimų vėžiu skaičius ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti