2018-10-31 07:00

Šokiruojanti žinutė reklamoje geriau nei blizgi frazė

KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto vadovė Eleonora Šeimienė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto vadovė Eleonora Šeimienė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Žmonės paprastai dažniau ir aktyviau sureaguoja į žinutę, kuri kalba apie praradimus nei apie galimas naudas. Nepaisant to, prekių ženklai neturėtų peržengti ribų, nes pernelyg šokiruojanti reklama potencialius klientus gali ir atbaidyti.

Su aštria komunikacijos žinute neseniai startavo SEB bankas, daliai savo klientų išsiuntęs tiesioginės rinkodaros laiškus, kuriuose be užuolankų teigė, kad „sveikatos statistika Lietuvoje negailestinga: per pastaruosius 15 m. susirgimų vėžiu skaičius išaugo daugiau kaip 2 kartus, kasmet daugėja susirgimų kraujotakos ir nervų sistemos ligomis. Vidutiniškai 1 iš 5 Lietuvos gyventojų kasmet atsitiktinai susižaloja, apsinuodija ar pan. (....)“. Su šiuo laišku bankas kvietė pasirašyti asmens gyvybės draudimo sutartį.

Liudas Rimkus, SEB banko Rinkodaros departamento direktorius, teigia, kad su šia komunikacija nesiekė šokiruoti klientų, tačiau norėjo paskatinti susimąstyti.

52795
130817
52791