Šokiruojanti žinutė reklamoje geriau nei blizgi frazė

Su aštria komunikacijos žinute neseniai startavo SEB bankas, daliai savo klientų išsiuntęs tiesioginės rinkodaros laiškus, kuriuose be užuolankų teigė, kad „sveikatos statistika Lietuvoje negailestinga: per pastaruosius 15 m. susirgimų vėžiu skaičius išaugo daugiau kaip 2 kartus, kasmet daugėja susirgimų kraujotakos ir nervų sistemos ligomis. Vidutiniškai 1 iš 5 Lietuvos gyventojų kasmet atsitiktinai susižaloja, apsinuodija ar pan. (....)“. Su šiuo laišku bankas kvietė pasirašyti asmens gyvybės draudimo sutartį.
Liudas Rimkus, SEB banko Rinkodaros departamento direktorius, teigia, kad su šia komunikacija nesiekė šokiruoti klientų, tačiau norėjo paskatinti susimąstyti.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai