„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ – apie pardavimų ir rinkodaros strategijas prie vieno stalo

Bitė Lietuva pardavimų augimo modelyje išskiria keturis svarbiausius ingredientus: įmonės kultūrą, orientaciją į klientą, greitį ir pardavimų vystymą skirtinguose kanaluose. Tele2, kalbėdama apie verslo augimą, akcentuoja skirtingų skyrių bendradarbiavimą.
Ne vieną ketvirtį augame sparčiau nei konkurentai itin konkurencingoje telekomunikacijų rinkoje. Jei sėkmės principą reikėtų apibūdinti keliais žodžiais tai ribų neturėjimas, taip Verslo žinių konferencijoje Pardavimai 2019: kaip pasiekti re ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti