2018-10-30 18:03

„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ – apie pardavimų ir rinkodaros strategijas prie vieno stalo

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
„Bitė Lietuva“ pardavimų augimo modelyje išskiria keturis svarbiausius ingredientus: įmonės kultūrą, orientaciją į klientą, greitį ir pardavimų vystymą skirtinguose kanaluose. „Tele2“, kalbėdama apie verslo augimą, akcentuoja skirtingų skyrių bendradarbiavimą.

„Ne vieną ketvirtį augame sparčiau nei konkurentai itin konkurencingoje telekomunikacijų rinkoje. Jei sėkmės principą reikėtų apibūdinti keliais žodžiais – tai ribų neturėjimas“, – taip „Verslo žinių“ konferencijoje „Pardavimai 2019: kaip pasiekti rekordinį augimą“ kalbėjo Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ vykdomasis direktorius.

Jis pabrėžia, kad pasiektas dar vienas rekordas yra ne riba, tai tik dar vienas laiptelis, prieš pasiruošimą naujam žingsniui.

52795
130817
52791