„Telia“ ir „Bitė“ skundžia „Tele2“ reklamas

Publikuota: 2018-08-21
VŽ koliažas.
svg svg
VŽ koliažas.

Panašu, kad ruduo į telekomunikacijų sektorių grįžta su trenksmu – bendrovės aštriai sukryžiavo ietis savo reklamose. Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pateikė skundą Konkurencijos tarybai dėl konkurentės „Tele2“ reklamos.

Teisme yra atsidūręs ir „Bitė Lietuva“ ieškinys dėl kito „Tele2“ klipo.

Audrius Stasiulaitis, „Telia Lietuvos“ atstovas spaudai, konkurentų „Tele2“ neseniai pradėtą rodyti reklamą vadina lyginamąją ir dėl šio klipo kreipėsi į Konkurencijos tarybą bei paprašė įpareigoti konkurentus nutraukti šią reklamą.

„Tele2“ savo reklamose per TV ir radiją džiaugsmingai skelbia žinią, kad jų mobilusis internetas yra spartesnis už „seną laidinį internetą“. O kad žiūrovui būtų visiškai aišku, koks ten tas pranašumas, čia pat ant jūros kranto atliekamas eksperimentas - virsta dvi eilės domino kaladėlių ir „senas laidinis internetas“ ant smėliuko pabaigia savo tarškėjimą vėliau. Laiminga pasakos pabaiga tik patvirtina tai, ką ir taip „visi žino“ apie „laidinį internetą“. (....) Kolegų iš „Tele2“ technologiniu neišmanymu tikriausiai nereikėtų kaltinti, esu tikras, jie pakankamai žino ryšio technologijų spektrą, jo savybes ir paskirtį net ir neturėdami fiksuoto ryšio tinklų. Bet čia vis tiek turime problemą – reklama, sako įstatymas, neturi klaidinti, o abejonių dėl to turime daugiau negu pakankamai“, – „Facebook“ paskyroje dėsto p. Stasiulaitis.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius, kalbėdamas apie šią reklamą teigia, kad klipe ragina vartotojus rinktis naują technologiją vietoje senos.

„Skaičiai rodo, kad klientai tai girdi ir renkasi mūsų pasiūlymą. Antrojo šių metų ketvirčio pabaigoje turėjome 127.000 namų interneto klientų – lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, jų išaugo daugiau 100%. Suprantame, kad konkurentams toks pasiūlymas nepatinka – juk būtent jų klientai pereina pas mus ir renkasi naudotis namuose „Laisvu internetu“. Reklamos nenutrauksime. Esame įsitikinę savo teisumu ir nenorime, kad klientai liktų priversti naudotis senomis ryšio technologijomis“, – atsiųstame komentare teigia p. Baranauskas.

Užkliuvo ir „Bitei“

Tai ne pirmas telekomunikacijų bendrovių apsišaudymas – vakar VŽ rašė, kad „Bitė Lietuva“ apskundė kitą „Tele2“ reklamą, kurioje buvo naudojamas „Labas“ prekės ženklas.

„Liepą pastebėjome, jog „Tele2“ socialiniuose tinkluose platina teisės aktus pažeidžiančią lyginamąją reklamą, kurioje naudojamas ir mums priklausantis „Labas“ prekės ženklas. Pirma bandėme taikiai spręsti šį klausimą, tačiau atsako iš „Tele2“ nesulaukėme, tad kreipėmės į teismą“, – teigia Antanas Bubnelis, „Bitė Lietuvos“ atstovas spaudai.

Vilniaus apygardos teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė šią „Tele2“ reklamą, kol bus išnagrinėtas ginčas.

Pasak p. Bubnelio, „Tele2“ reklaminiame vaizdo klipe klientai buvo mokomi perkelti savo telefono numerį iš vieno operatoriaus tinklo į kitą ir reklamoje panaudotas „Labas“ logotipas.

Ponas Baranauskas, įsitikinęs, kad tai ne reklama, o instrukcija, kaip pereiti į jų tinklą.

„Mūsų nuomone, lyginimo ir naudojimosi prekės ženklu tame klipe nėra. „Bitė Lietuva“ taip pat naudoja panašią instrukciją, mes padarėme grafinį klipą. Ieškinio dar negavome, todėl reikalavimų dar negalime pakomentuoti“, – VŽ tepasako p. Baranauskas.

Ponas Bubnelis argumentuodamas šį komentarą teigia, kad jų tinklapyje yra informacinio pobūdžio informacija apie numerio perkėlimą kitų išankstinio mokėjimo paslaugų klientams.

„Tuo tarpu „Tele2“ vaizdo klipe naudojo „Labas“ prekės ženklą – registruotą ir saugomą logotipą“, – skirtumą brėžia p. Bubnelis.

Telekomunikacijų bendrovės dėl reklamų teismuose aiškinosi jau ne kartą.

2016 m. tarp „Tele2“ ir „Bitės“ buvo kilęs ginčas dėl pastarosios reklamos, kurioje kalbama apie ryšio spartą. Ši reklama atsidūrė ir Konkurencijos tarybos, ir Vartotojų teisių gynimo centro akiratyje, o galiausiai – teisme.

2014 m. „Tele2“ ir „Bitės“ santykius taip pat aiškinosi teisme. Tuokart „Bitės Lietuvos“ bendrovė „Eurocom“ pradėjo transliuoti „Labas kontraktas“ reklamą, kurioje paslaugos naudotojai teigė, kad perėję iš „Tele2“, sutaupė pinigų.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
Didžiųjų korporacijų variklis – pokyčiai: kaip juos skatina „MG grupė“, „Vilniaus prekyba“ Premium

Šimtus įmonių, veikiančių skirtinguose sektoriuose ir šalyse, valdančios organizacijos turi savus veikimo...

Prekyba
2022.06.17
„Utenos trikotažo“ ginčas su vokiečiais dėl „About“ keliasi į Europą Premium

„Utenos trikotažo“ antrinė įmonė „Aboutwear“ kreipėsi į Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybą...

Rinkodara
2022.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku