„Telia“ ir „Bitė“ skundžia „Tele2“ reklamas

Publikuota: 2018-08-21
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Panašu, kad ruduo į telekomunikacijų sektorių grįžta su trenksmu – bendrovės aštriai sukryžiavo ietis savo reklamose. Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pateikė skundą Konkurencijos tarybai dėl konkurentės „Tele2“ reklamos.

Teisme yra atsidūręs ir „Bitė Lietuva“ ieškinys dėl kito „Tele2“ klipo.

Audrius Stasiulaitis, „Telia Lietuvos“ atstovas spaudai, konkurentų „Tele2“ neseniai pradėtą rodyti reklamą vadina lyginamąją ir dėl šio klipo kreipėsi į Konkurencijos tarybą bei paprašė įpareigoti konkurentus nutraukti šią reklamą.

„Tele2“ savo reklamose per TV ir radiją džiaugsmingai skelbia žinią, kad jų mobilusis internetas yra spartesnis už „seną laidinį internetą“. O kad žiūrovui būtų visiškai aišku, koks ten tas pranašumas, čia pat ant jūros kranto atliekamas eksperimentas - virsta dvi eilės domino kaladėlių ir „senas laidinis internetas“ ant smėliuko pabaigia savo tarškėjimą vėliau. Laiminga pasakos pabaiga tik patvirtina tai, ką ir taip „visi žino“ apie „laidinį internetą“. (....) Kolegų iš „Tele2“ technologiniu neišmanymu tikriausiai nereikėtų kaltinti, esu tikras, jie pakankamai žino ryšio technologijų spektrą, jo savybes ir paskirtį net ir neturėdami fiksuoto ryšio tinklų. Bet čia vis tiek turime problemą – reklama, sako įstatymas, neturi klaidinti, o abejonių dėl to turime daugiau negu pakankamai“, – „Facebook“ paskyroje dėsto p. Stasiulaitis.

Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius, kalbėdamas apie šią reklamą teigia, kad klipe ragina vartotojus rinktis naują technologiją vietoje senos.

„Skaičiai rodo, kad klientai tai girdi ir renkasi mūsų pasiūlymą. Antrojo šių metų ketvirčio pabaigoje turėjome 127.000 namų interneto klientų – lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, jų išaugo daugiau 100%. Suprantame, kad konkurentams toks pasiūlymas nepatinka – juk būtent jų klientai pereina pas mus ir renkasi naudotis namuose „Laisvu internetu“. Reklamos nenutrauksime. Esame įsitikinę savo teisumu ir nenorime, kad klientai liktų priversti naudotis senomis ryšio technologijomis“, – atsiųstame komentare teigia p. Baranauskas.

Užkliuvo ir „Bitei“

Tai ne pirmas telekomunikacijų bendrovių apsišaudymas – vakar VŽ rašė, kad „Bitė Lietuva“ apskundė kitą „Tele2“ reklamą, kurioje buvo naudojamas „Labas“ prekės ženklas.

„Liepą pastebėjome, jog „Tele2“ socialiniuose tinkluose platina teisės aktus pažeidžiančią lyginamąją reklamą, kurioje naudojamas ir mums priklausantis „Labas“ prekės ženklas. Pirma bandėme taikiai spręsti šį klausimą, tačiau atsako iš „Tele2“ nesulaukėme, tad kreipėmės į teismą“, – teigia Antanas Bubnelis, „Bitė Lietuvos“ atstovas spaudai.

Vilniaus apygardos teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė šią „Tele2“ reklamą, kol bus išnagrinėtas ginčas.

Pasak p. Bubnelio, „Tele2“ reklaminiame vaizdo klipe klientai buvo mokomi perkelti savo telefono numerį iš vieno operatoriaus tinklo į kitą ir reklamoje panaudotas „Labas“ logotipas.

Ponas Baranauskas, įsitikinęs, kad tai ne reklama, o instrukcija, kaip pereiti į jų tinklą.

„Mūsų nuomone, lyginimo ir naudojimosi prekės ženklu tame klipe nėra. „Bitė Lietuva“ taip pat naudoja panašią instrukciją, mes padarėme grafinį klipą. Ieškinio dar negavome, todėl reikalavimų dar negalime pakomentuoti“, – VŽ tepasako p. Baranauskas.

Ponas Bubnelis argumentuodamas šį komentarą teigia, kad jų tinklapyje yra informacinio pobūdžio informacija apie numerio perkėlimą kitų išankstinio mokėjimo paslaugų klientams.

„Tuo tarpu „Tele2“ vaizdo klipe naudojo „Labas“ prekės ženklą – registruotą ir saugomą logotipą“, – skirtumą brėžia p. Bubnelis.

Telekomunikacijų bendrovės dėl reklamų teismuose aiškinosi jau ne kartą.

2016 m. tarp „Tele2“ ir „Bitės“ buvo kilęs ginčas dėl pastarosios reklamos, kurioje kalbama apie ryšio spartą. Ši reklama atsidūrė ir Konkurencijos tarybos, ir Vartotojų teisių gynimo centro akiratyje, o galiausiai – teisme.

2014 m. „Tele2“ ir „Bitės“ santykius taip pat aiškinosi teisme. Tuokart „Bitės Lietuvos“ bendrovė „Eurocom“ pradėjo transliuoti „Labas kontraktas“ reklamą, kurioje paslaugos naudotojai teigė, kad perėję iš „Tele2“, sutaupė pinigų.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
14:47
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau