„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ ginčą dėl reklamos sprendžia teisme

„Liepą pastebėjome, jog „Tele2“ socialiniuose tinkluose platina teisės aktus pažeidžiančią lyginamąją reklamą, kurioje naudojamas ir mums priklausantis „Labas“ prekės ženklas. Pirma bandėme taikiai spręsti šį klausimą, tačiau atsako iš „Tele2“ nesulaukėme, tad kreipėmės į teismą“, – teigia Antanas Bubnelis, „Bitė Lietuvos“ atstovas spaudai.
Vilniaus apygardos teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė šią „Tele2“ reklamą, rašo BNS.
„Klipas buvo transliuotas tik internete. Čia nekalbame apie platesnio masto reklamą per televiziją, tačiau įstatymai galioja visiems ir visur“, – pabrėžia p. Bubnelis.
Pasak jo, „Tele2“ reklaminiame vaizdo klipe klientai buvo mokomi perkelti savo telefono numerį iš vieno operatoriaus tinklo į kitą ir reklamoje panaudotas „Labas“ logotipas.
Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius, įsitikinęs, kad tai ne reklama, o instrukcija, kaip pereiti į jų tinklą.
„Mūsų nuomone, lyginimo ir naudojimosi prekės ženklu tame klipe nėra. „Bitė Lietuva“ taip pat naudoja panašią instrukciją, mes padarėme grafinį klipą. Ieškinio dar negavome, todėl reikalavimų dar negalime pakomentuoti“, – VŽ tepasako p. Baranauskas.
Ne pirmas ginčas
Šios dvi telekomunikacijų bendrovės jau ne kartą ginčus dėl reklamų sprendė teismuose.
2016 m. tarp jų buvo kilęs ginčas dėl „Bitės Lietuvos“ reklamos, kurioje kalbama apie ryšio spartą. Ši reklama atsidūrė ir Konkurencijos tarybos, ir Vartotojų teisių gynimo centro akiratyje, o galiausiai – teisme.
2014 m. tarp šių telekomunikacijos bendrovių taip pat buvo kilęs ginčas. Tuokart „Bitės Lietuvos“ bendrovė „Eurocom“ pradėjo transliuoti „Labas kontraktas“ reklamą, kurioje paslaugos naudotojai teigė, kad perėję iš „Tele2“, sutaupė pinigų.