„Maximos“ ir „Lidl“ dramos trikampis

Taip teigia Daiva Plauškaitė-Camacho-Andrade, žiniasklaidos planavimo agentūros „Mindshare“ verslo įžvalgų vadovė. Ji prekių ženklų komunikaciją analizavo pasitelkdama mokslininko, psichologo Stepheno Karpmano vadinamąjį dramos trikampį.
„Nors dažniau šis modelis pasitelkiamas psichologijoje, analizuojant žmonių santykių problemas, neretai dramos trikampis aiškiai matomas ir prekių ženklų komunikacijoje“, – įsitikinusi p. Plauškaitė-Camacho-Andrade.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai