2017-11-29 07:00

„Maximos“ ir „Lidl“ dramos trikampis

VŽ montažas
VŽ montažas
Šalies mažmeninių prekybos tinklų komunikaciją galima dalyti į dvi dalis – iki „Lidl“ atėjimo į Lietuvą ir po to, ypač vertinant „Maximos“ komunikaciją.

Taip teigia Daiva Plauškaitė-Camacho-Andrade, žiniasklaidos planavimo agentūros „Mindshare“ verslo įžvalgų vadovė. Ji prekių ženklų komunikaciją analizavo pasitelkdama mokslininko, psichologo Stepheno Karpmano vadinamąjį dramos trikampį.

„Nors dažniau šis modelis pasitelkiamas psichologijoje, analizuojant žmonių santykių problemas, neretai dramos trikampis aiškiai matomas ir prekių ženklų komunikacijoje“, – įsitikinusi p. Plauškaitė-Camacho-Andrade.

52795
130817
52791