2017-11-08 17:20

„Kantar TNS“ startuoja ir su naujais tyrimais, ir su naujais žmonėmis

Gytis Juodpusis, tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Gytis Juodpusis, tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tyrimų bendrovė „Kantar TNS“ atnaujino savo komandą ir pristato naują tyrimų metodologiją.

Gytis Juodpusis, tyrimų bendrovės vadovas, teigia, kad nuo šio rudens startuoja su nauja tyrimų metodologija „Fusion“ – duomenų sintezės modeliais, kurie padės geriau pažinti vartotoją ir efektyviau išnaudoti rinkodarai skirtus biudžetus.

„Turime daug unikalių duomenų bazių, kurių iki galo neišnaudojame. Nuo šiol klientams pasiūlysime galimybę jas apjungti papildomai duomenų analizei, kaip antai vartotojų, televizijos žiūrimumo, reklamos tyrimų bazes bei vartojimą. Šie ekonometrinio modeliavimo tyrimai leis daryti tikslesnes įžvalgas klientams. Kitose šalyse šie tyrimai daromi jau ne vienerius metus, Lietuvoje taip pat būta tokių pabandymų, bet ne visai sėkmingų, tad tikimės pralaužti ledus“, – kalba p. Juodpusis.

52795
130817
52791