2017-11-07 18:24

„Lego“ patirtis: 99,99% pasaulio talentingiausių žmonių pas jus nedirba

Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Šiandien visiems verslams, ypač seniesiems, didiesiems pasauliniams prekės ženklams, tenka iš naujo spręsti sėkmės lygtį – išmokti būti lankstiems, gerokai sparčiau reaguoti į aplinkos pokyčius, perlaužti savo įpročius ir išdrįsti naujai pažvelgti į savo vartotojus.

Tokias pamokas teigia išmokusi „Lego“, viena didžiausių ir žinomiausių žaislų gamintojų pasaulyje.

„Daug verslų šiandien suka galvą, kaip pritraukti talentingiausius darbuotojus, o mes pasirinkome kitokį kelią – atvirų inovacijų ir vertės kūrimą dirbdami su vartotojais“, – kalba Daiva Staneikaitė-Naldal, „Lego Group“ Rinkodaros ir atvirų inovacijų skyriaus direktorė. Ji pastaruosius 25 metų gyvena Danijoje, čia kurį laiko dirbo produktų ir rinkodaros vystymo skyriuose „Stimorol“, taip pat nacionalinėje Danijos televizijoje TV2, o daugiau kaip 10 pastarųjų metų – įvairiuose bendrovės „Lego“ skyriuose.

52795
130817
52791