Skaitmeninė transformacija: „Lietuvos draudimo“, „Topo grupės“ patirtis
„Skaitmeninė transformacija – nėra vien strategija, kaip parduoti daugiau internetu ar daugiau išleisti interneto reklamai. Pokyčiai turi apimti visą įmonę, nuo darbuotojų, produktų kūrimo ir kelio iki vartotojo“, – kalba Regimantas Urbanas, skaitmeninės agentūros „Sem.lt“ rinkodaros ir verslo plėtros vadovas.
Pasak jo, ši tema aktuali visame pasaulyje daugeliui verslų. Pavyzdžiui, „Forbes Insights“ atliktas tyrimas, kurio metu buvo apklausta beveik 600 skirtingų sektorių vadovaujančias pareigas užimančių atstovų, net 50% teigė, kad skaitmeninė transformacija yra svarbiausias jų strateginis prioritetas per artimiausius dvejus metus. Kaip svarbiausią strateginį tikslą – plėtrą, įskaitant įsigijimus ir susijungimus, įvardijo 38% minėto tyrimo respondentų. 35% apklaustųjų svarbiausiu strateginiu minėjo naujų produktų ir paslaugų kūrimą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai