2017-10-03 14:00

Skaitmeninė transformacija: „Lietuvos draudimo“, „Topo grupės“ patirtis

Iš kairės: Regimantas Urbanas, skaitmeninės agentūros „Sem.lt“ rinkodaros ir verslo plėtros vadovas, Raimonda Gudaitė, „Topo grupė“ rinkodaros grupės vadovė, Tadas Pukas, „Šviesa“ skaitmeninių produktų skyriaus vadovas, Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė bei Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė ir Linas Šiautkulis, „BPN Lietuva“ vadovas. Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Iš kairės: Regimantas Urbanas, skaitmeninės agentūros „Sem.lt“ rinkodaros ir verslo plėtros vadovas, Raimonda Gudaitė, „Topo grupė“ rinkodaros grupės vadovė, Tadas Pukas, „Šviesa“ skaitmeninių produktų skyriaus vadovas, Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė bei Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė ir Linas Šiautkulis, „BPN Lietuva“ vadovas. Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Sparti technologijų kaita, skaitmenizacija, inovacijų suteikiamos galimybės ir bandymas prisitaikyti prie besikeičiančių vartotojų – nemažas galvos skausmas daugeliui verslų.

„Skaitmeninė transformacija – nėra vien strategija, kaip parduoti daugiau internetu ar daugiau išleisti interneto reklamai. Pokyčiai turi apimti visą įmonę, nuo darbuotojų, produktų kūrimo ir kelio iki vartotojo“, – kalba Regimantas Urbanas, skaitmeninės agentūros „Sem.lt“ rinkodaros ir verslo plėtros vadovas.

Pasak jo, ši tema aktuali visame pasaulyje daugeliui verslų. Pavyzdžiui, „Forbes Insights“ atliktas tyrimas, kurio metu buvo apklausta beveik 600 skirtingų sektorių vadovaujančias pareigas užimančių atstovų, net 50% teigė, kad skaitmeninė transformacija yra svarbiausias jų strateginis prioritetas per artimiausius dvejus metus. Kaip svarbiausią strateginį tikslą – plėtrą, įskaitant įsigijimus ir susijungimus, įvardijo 38% minėto tyrimo respondentų. 35% apklaustųjų svarbiausiu strateginiu minėjo naujų produktų ir paslaugų kūrimą.

52795
130817
52791