Išrinkti skaitmeninės rinkodaros perliukai 

Publikuota: 2017-09-28
Atnaujinta 2017-09-28 19:31

Konferencijoje „Best Internet 2017“ išrinkti geriausi skaitmeninės rinkodaros komunikacijos darbai – iš 16 finalininkų sėkmė lydėjo 8 geriausius interneto reklamos projektus.

Skaitmeninės komunikacijos darbų konkurse, kuris vyksta kartu su kasmetine konferencija „Best Internet“, šiemet iš viso buvo pateikti 36 projektai.

Aštriausia konkurencija virė Skaitmeninės komunikacijos kampanijos ir Geriausio rinkodaros veiksmo internete kategorijose.

Pasak Aurelijos Kazlauskienės, „Lietuvos draudimo“ valdybos narės ir Strategijos, klientų bei rinkodaros departamento direktorės, skaitmeninės rinkodaros komunikacijos darbų konkurso „Best Internet“ komisijos narės: „Turėjome puikius pretendentus, stiprius finalininkus, tačiau kartu norisi verslus paraginti būti aktyvesniems – tik dalyvaudami, dalindamiesi patirtimi augame patys, pristatinėdami gyvai kampanijas – taip pat tobulėjame“.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasak jos, visais atvejais svarbiausia yra taikli įžvalga, aiškiai suformuluoti kampanijos tikslai.

„Svarbiausia turėti nuo ko atsispirti, tik turint įžvalgą, galima puikiai startuoti ir pasiekti tai, ką yra užsibrėžęs prekės ženklas. Dažnai rinkodaros specialistas bendrovėje yra ta siela, kibirkštis, įmonės energija, kuri varinėja kraują, ir šiame skaitmeniniame amžiuje yra ypatingai svarbu susikalbėti visiems skyriams, pagrįsti įžvalgas, pamatuoti visus žingsnius, nebeužtenka pasakyti: „taip galvoju, taip turėtų būti“. Tik tos kampanijos, kurios prasideda taiklia ir pagrįsta įžvalga, pasiekia ir norimų rezultatų“, – kalba p. Kazlauskienė.

Ir specialus prizas

Šiemetiniame „Best Internet 2017“ konkurse iš šešiolikos finalininkų buvo atrinkti 8 nugalėtojai. Iš jų vieną – geriausią vienkartinį skaitmeninės rinkodaros veiksmą, sulaukusį daugiausia dėmesio internete – rinko auditorija, daugiausia simpatijų skyrusi „Always sniff“ kampanijai, o „Laisvės TV“, konkursui pristačiusi net tris kampanijas, buvo apdovanota konferencijos metu įvesta nauja nominacija „Metų reiškinys internete“.

„Tai yra fenomenas, reiškinys Lietuvos padangėje, kuris ir stebina, ir džiugina, kurio įtaka ne tik internete niekas neabejoja“, – teikdamas apdovanojimą Mykolui Markauskui, „Laisvės TV“ direktoriui kalbėjo Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ direktorius, „Best Internet“ komisijos narys.

[infogram id="af1427d7-5ad5-48f3-8de3-5b3e492fcc63" prefix="TH7" format="interactive" title="„BEST INTERNET 2017“ nugalėtojai"]

Galimybė augti

„Skaitmeninis pasaulis verslams yra milžiniškų galimybių erdvė, kur mes neturime pasirinkimo klausti, būti čia ar ne. Šiandien dera klausti, kaip čia būti efektyvesniems ir laimėti daugiau, kaip profesionaliau pasitelkti ir išnaudoti atsirandančias galimybes“, – atidarydamas konferenciją kalbėjo Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

Linas Šiautkulis, žiniasklaidos planavimo „BPN Lietuva“ vadovas bei „Best Internet 2017“ konferencijos moderatorius, primena, kad dar pernai įvyko lūžio taškas ir, skaičiuojant pasaulines reklamos išlaidas, skaitmeninei rinkodarai skiriama dalis perkopė televizijai skiriamas sumas.

„Kai kalbame apie televiziją, labiau akcentuojame vaizdo turinį, nebėra ir vien tik radijo, labiau – audio turinys. Gimsta kartos, kurios nebepažįsta terminų, daiktų, kurie daugelį metų buvo įprasti mums. Tas pats telefonas jaunajai kartai yra ne vien telefonas, o įrenginys, kuriuo jie jungiasi prie interneto“, – kalba p. Šiautkulis.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 6

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku