Išrinkti skaitmeninės rinkodaros perliukai 

Publikuota: 2017-09-28
Atnaujinta 2017-09-28 19:31

Konferencijoje „Best Internet 2017“ išrinkti geriausi skaitmeninės rinkodaros komunikacijos darbai – iš 16 finalininkų sėkmė lydėjo 8 geriausius interneto reklamos projektus.

Skaitmeninės komunikacijos darbų konkurse, kuris vyksta kartu su kasmetine konferencija „Best Internet“, šiemet iš viso buvo pateikti 36 projektai.

Aštriausia konkurencija virė Skaitmeninės komunikacijos kampanijos ir Geriausio rinkodaros veiksmo internete kategorijose.

Pasak Aurelijos Kazlauskienės, „Lietuvos draudimo“ valdybos narės ir Strategijos, klientų bei rinkodaros departamento direktorės, skaitmeninės rinkodaros komunikacijos darbų konkurso „Best Internet“ komisijos narės: „Turėjome puikius pretendentus, stiprius finalininkus, tačiau kartu norisi verslus paraginti būti aktyvesniems – tik dalyvaudami, dalindamiesi patirtimi augame patys, pristatinėdami gyvai kampanijas – taip pat tobulėjame“.

Pasak jos, visais atvejais svarbiausia yra taikli įžvalga, aiškiai suformuluoti kampanijos tikslai.

„Svarbiausia turėti nuo ko atsispirti, tik turint įžvalgą, galima puikiai startuoti ir pasiekti tai, ką yra užsibrėžęs prekės ženklas. Dažnai rinkodaros specialistas bendrovėje yra ta siela, kibirkštis, įmonės energija, kuri varinėja kraują, ir šiame skaitmeniniame amžiuje yra ypatingai svarbu susikalbėti visiems skyriams, pagrįsti įžvalgas, pamatuoti visus žingsnius, nebeužtenka pasakyti: „taip galvoju, taip turėtų būti“. Tik tos kampanijos, kurios prasideda taiklia ir pagrįsta įžvalga, pasiekia ir norimų rezultatų“, – kalba p. Kazlauskienė.

Ir specialus prizas

Šiemetiniame „Best Internet 2017“ konkurse iš šešiolikos finalininkų buvo atrinkti 8 nugalėtojai. Iš jų vieną – geriausią vienkartinį skaitmeninės rinkodaros veiksmą, sulaukusį daugiausia dėmesio internete – rinko auditorija, daugiausia simpatijų skyrusi „Always sniff“ kampanijai, o „Laisvės TV“, konkursui pristačiusi net tris kampanijas, buvo apdovanota konferencijos metu įvesta nauja nominacija „Metų reiškinys internete“.

„Tai yra fenomenas, reiškinys Lietuvos padangėje, kuris ir stebina, ir džiugina, kurio įtaka ne tik internete niekas neabejoja“, – teikdamas apdovanojimą Mykolui Markauskui, „Laisvės TV“ direktoriui kalbėjo Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ direktorius, „Best Internet“ komisijos narys.

[infogram id="af1427d7-5ad5-48f3-8de3-5b3e492fcc63" prefix="TH7" format="interactive" title="„BEST INTERNET 2017“ nugalėtojai"]

Galimybė augti

„Skaitmeninis pasaulis verslams yra milžiniškų galimybių erdvė, kur mes neturime pasirinkimo klausti, būti čia ar ne. Šiandien dera klausti, kaip čia būti efektyvesniems ir laimėti daugiau, kaip profesionaliau pasitelkti ir išnaudoti atsirandančias galimybes“, – atidarydamas konferenciją kalbėjo Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

Linas Šiautkulis, žiniasklaidos planavimo „BPN Lietuva“ vadovas bei „Best Internet 2017“ konferencijos moderatorius, primena, kad dar pernai įvyko lūžio taškas ir, skaičiuojant pasaulines reklamos išlaidas, skaitmeninei rinkodarai skiriama dalis perkopė televizijai skiriamas sumas.

„Kai kalbame apie televiziją, labiau akcentuojame vaizdo turinį, nebėra ir vien tik radijo, labiau – audio turinys. Gimsta kartos, kurios nebepažįsta terminų, daiktų, kurie daugelį metų buvo įprasti mums. Tas pats telefonas jaunajai kartai yra ne vien telefonas, o įrenginys, kuriuo jie jungiasi prie interneto“, – kalba p. Šiautkulis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 19

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 16

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau