Išrinkti skaitmeninės rinkodaros perliukai
FOTOGALERIJA Išrinkti skaitmeninės rinkodaros perliukai (28 nuotr.)
Konferencijoje Best Internet 2017 išrinkti geriausi skaitmeninės rinkodaros komunikacijos darbai iš 16 finalininkų sėkmė lydėjo 8 geriausius interneto reklamos projektus.
Skaitmeninės komunikacijos darbų konkurse, kuris vyksta kartu su kasmetine konferencija Best Internet, šiemet iš viso buvo pateikti 36 projektai.
Aštriausia konkurencija virė Skaitmeninės komunikacijos kampanijos ir Geriausio rinkodaros veiksmo internete kategorijose.
Pasak Aurelijos Kazlauskienės, Lietuvos draudimo valdybos narės ir Strategijos, klientų bei rinkodaros departamento direktorės, skaitmeninės rinkodaros komunikacijos darbų konkurso Best Internet komisijos narės: Turėjome puikius pretendentus, stiprius finalininkus, tačiau kartu norisi verslus paraginti būti aktyvesniems tik dalyvaudami, dalindamiesi patirtimi augame patys, pristatinėdami gyvai kampanijas taip pat tobulėjame.
Pasak jos, visais atvejais svarbiausia yra taikli įžvalga, aiškiai suformuluoti kampanijos tikslai.
Svarbiausia turėti nuo ko atsispirti, tik turint įžvalgą, galima puikiai startuoti ir pasiekti tai, ką yra užsibrėžęs prekės ženklas. Dažnai rinkodaros specialistas bendrovėje yra ta siela, kibirkštis, įmonės energija, kuri varinėja kraują, ir šiame skaitmeniniame amžiuje yra ypatingai svarbu susikalbėti visiems skyriams, pagrįsti įžvalgas, pamatuoti visus žingsnius, nebeužtenka pasakyti: taip galvoju, taip turėtų būti. Tik tos kampanijos, kurios prasideda taiklia ir pagrįsta įžvalga, pasiekia ir norimų rezultatų, kalba p. Kazlauskienė.
Ir specialus prizas
Šiemetiniame Best Internet 2017 konkurse iš šešiolikos finalininkų buvo atrinkti 8 nugalėtojai. Iš jų vieną geriausią vienkartinį skaitmeninės rinkodaros veiksmą, sulaukusį daugiausia dėmesio internete rinko auditorija, daugiausia simpatijų skyrusi Always sniff kampanijai, o Laisvės TV, konkursui pristačiusi net tris kampanijas, buvo apdovanota konferencijos metu įvesta nauja nominacija Metų reiškinys internete.
Tai yra fenomenas, reiškinys Lietuvos padangėje, kuris ir stebina, ir džiugina, kurio įtaka ne tik internete niekas neabejoja, teikdamas apdovanojimą Mykolui Markauskui, Laisvės TV direktoriui kalbėjo Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros Inspired UM direktorius, Best Internet komisijos narys.
[infogram id="af1427d7-5ad5-48f3-8de3-5b3e492fcc63" prefix="TH7" format="interactive" title="BEST INTERNET 2017 nugalėtojai"]
Galimybė augti
Skaitmeninis pasaulis verslams yra milžiniškų galimybių erdvė, kur mes neturime pasirinkimo klausti, būti čia ar ne. Šiandien dera klausti, kaip čia būti efektyvesniems ir laimėti daugiau, kaip profesionaliau pasitelkti ir išnaudoti atsirandančias galimybes, atidarydamas konferenciją kalbėjo Ugnius Jankauskas, Verslo žinių generalinis direktorius.
Linas Šiautkulis, žiniasklaidos planavimo BPN Lietuva vadovas bei Best Internet 2017 konferencijos moderatorius, primena, kad dar pernai įvyko lūžio taškas ir, skaičiuojant pasaulines reklamos išlaidas, skaitmeninei rinkodarai skiriama dalis perkopė televizijai skiriamas sumas.
Kai kalbame apie televiziją, labiau akcentuojame vaizdo turinį, nebėra ir vien tik radijo, labiau audio turinys. Gimsta kartos, kurios nebepažįsta terminų, daiktų, kurie daugelį metų buvo įprasti mums. Tas pats telefonas jaunajai kartai yra ne vien telefonas, o įrenginys, kuriuo jie jungiasi prie interneto, kalba p. Šiautkulis.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti