Proporcijos, kiek reklamos skelbti feisbuke

Blogiausia, kai siekiama parduoti produktus vartotojams, iki tol jiems nesukūrus jokios pridėtinės vertės.
Todėl verta prisiminti priežastis, kodėl žmonės naudojasi socialiniais tinklais. Vartotojai nori gauti naujienų, sužinoti, ką veikia jų bičiuliai, ir su jais bendrauti, tad nereikėtų stebėtis, kad į tokį srautą sudėtinga įterpti reklamą, kuri paskatintų pardavimus.
Nemažai ekspertų pataria, kad pirmiausia reikia sudominti auditoriją, o tada galima tikėtis, kad ji taps nuolatiniais pirkėjais. Vienas iš būdų to pasiekti – kuriam laikui pamiršti dėmesį savo produktams ar paslaugoms ir dalintis įdomiu turiniu, kurį kuria kiti vartotojai. „Forbes“ siūlo kelias taisykles, kaip feisbuke derinti reklamą ir patrauklesnį vartotojams turinį.
Auksinė proporcija
30% turinio turėtų būti sukuriama pačios organizacijos, 60% – generuojama iš kitų šaltinių, o dešimtadalį srauto turėtų sudaryti reklaminis turinys, raginantis vartotojus veikti – įsigyti produktą.
Trejeto taisyklė
Atskiriamas trejopas turinys – pranešimai apie organizaciją arba jos pačios kuriamas turinys, informacija, kurią skelbia kiti šaltiniai, ir asmeniniai ryšiai su vartotojais, bendravimas, kuris ir kuria prekės ženklą.
4–1–1
Keturias turinio dalis (67%) turėtų sudaryti kitų skelbiamos naujienos, kurios yra aktualios auditorijai, viena dalis informacijos turėtų būti originalus, pačios organizacijos kuriamas edukacinis turinys, dar viena – reklama, skatinanti pardavimus – nuolaidų kuponai, naujienos apie produktus.
Jei socialiniuose tinkluose komunikuojama norint suburti tikslinę auditoriją ir su ja bendrauti, gera kryptis yra dalintis sektoriaus naujienomis, ekspertų įžvalgomis. Žinoma, nederėtų pamiršti, kad pagrindinis siekis – gauti grąžos ir padidinti pardavimus, kuo daugiau vartotojų nukreipiant į e. svetainę. Norint to pasiekti, atrodo kiek keista dalintis kitų turiniu, taip atkreipiant dėmesį į kitas įmones ir ekspertus, o ne į nuosavą verslą. Vis dėlto norint atkreipti auditorijos dėmesį reikia suteikti jai motyvų prenumeruoti turinį, juo dalintis, aplankyti e. svetainę, vadinasi, sudominti informacija nepaisant to, kas ją paskelbė. „Forbes“ primena, kad vartotojų dėmesio neprikaustys vos vienas straipsnis ar vaizdo įrašas, tačiau jei bus skiriama laiko įdomiam, kokybiškam turiniui ir bendravimui su auditorija, pavyks organiškai auginti skaičių prenumeratorių, kurie taps prekės ženklo ambasadoriais.