Skiriasi „15min“ ir „Žurnalų leidybos grupė“

Publikuota: 2017-01-27
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Portalas 15min.lt ir „Žurnalų leidybos grupė“ atskyrė veiklas. 15min.lt nuo šiandien startuoja naujos rubrikos – „Vardai“, „Maistas“, „Gyvenimas“, jos pakeičia iki šiol čia buvusius prekės ženklus Žmonės.lt, Ji24.lt ir eLaima.lt. Pastarieji priklauso UAB „Žurnalų leidybos grupei“ (ŽLG).

VŽ primena, kad Estijos bendrovė „Eesti Meedia“, po kurios sparnu buvo „15min.lt“ bei ŽLG, 2014 m. pabaigoje paskelbė įsigyjanti Estijos įmonę „Allegro Baltics“, Lietuvoje kontroliuojančią UAB „Diginet“, lankomiausio skelbimų portalo „skelbiu.lt“ valdytoją.

Tam, kad būtų išvengta žygių į Konkurencijos tarybą ir nereikėtų gauti jos palaiminimo, tuokart „Eesti Meedia“ pardavė UAB „Žurnalų leidybos grupę“ Nyderlanduose registruotai organizacijai STAK „Kemplake“. (Tiesa, nepaisant to, Konkurencijos taryba vis tik pradėjo tyrimą ir šį pavasarį atsisakė duoti leidimą šiam įsigijimui).

Nepaisant pasikeitusių savininkų 2014 m. pabaigoje, didesnių pokyčių tarp 15min.lt portalo ir ŽLG priklausiusių prekių ženklų iki šiol nebuvo.

„Turėjome partnerystės sutartį, kuri numatė pereinamąjį laikotarpį. Tad pokyčius ir matome tik dabar“, – kalba Tomas Balžekas, „15min“ generalinis direktorius.

Portalas pagal partnerystės sutartį šiems ŽLG prekių ženklams internete atstovavo pastaruosius aštuonerius metus.

„Startuojame su naujomis rubrikomis ir džiaugiamės tais pokyčiais, nes iki šiol nors ir turėjome tuos gerai žinomus vardus, nelabai stengėmės juos vystyti. Mūsų pagrindinis vardas – 15min, ir turinys yra svarbiau nei pavadinimas, tad tuo principu ir auginsime toliau portalą. Beje, atsisakome horoskopų, mistikos ir pan. žinučių. Kokybė svarbiau nei kiekybė“, – pabrėžia naują portalo kelią p. Balžekas.

Pasak jo, beveik visi iki šiol pramogų rubrikoms rašę žmonės liko 15min ir kurs turinį naujosioms rubrikoms.

Abi bendrovės tebedirba vienose patalpose. „Nuomos sutartis galioja iki šių metų pabaigos, tad besibaigiant jai ir ieškosime naujų galimybių įsikurti naujoje vietoje“, – priduria p. Balžekas.

Su naujais žmonėmis

Linas Daugėla, ŽLG direktorius, teigia, jog viena žurnalistė (viena iš dešimties) lieka iš senosios komandos, tačiau bendrovė pasipildė naujais žmonėmis ir nuo šio penktadienio žurnalus „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Legendos“, „Velvet“ ir kt. leidžianti ŽLG toliau savarankiškai vystys portalus Žmonės.lt, ELaima.lt ir Ji24.lt.

„Prie komandos jau prijungė keli žurnalistai, kiti – dar priėmimo procese, – nuo detalesnių komentarų dar susilaikydamas kalba p. Daugėla. – Pasitelksime daugiametę žurnalų leidybos patirtį bei bendradarbiavimo su portalu 15min.lt įgytas interneto veiklos žinias, ir esame pasiruošę auginti savo valdomus prekės ženklus visose platformose“.

Praėjusių metų pirmą pusmetį „Žurnalų leidybos grupė“ įsigijo 100% UAB „Vertikali medija“ akcijų, tad nuo šiol kartu su pastarosios įmonės svetainėmis autogidas.lt, domoplius.lt ir shopspy.lt užima svarbią vietą Lietuvos interneto portalų rinkoje.

„Kemplake“ nuo 2014 m. gruodžio mėn. valdė 90%. ŽLG akcijų („Eesti Meedia“ turėjo likusias 10%), o nuo 2016 m. balandžio pabaigos „Kemplake“ išpirko likusius 10%.

UAB „Žurnalų leidybos pajamos“ 2015 m. siekė 6,68 mln. Eur, arba 6% mažiau nei 2014 m. Bendrovės pelnas – 594.000 Eur, tai 12% daugiau nei 2014 m.

„15min“ pajamos 2015 m. siekė 3,09 mln. Eur, ir buvo 12% didesnės, tačiau  2015 m. portalas baigė nuostolingai (–66.000 Eur), nors 2014 m. skaičiavo pirmą pelną veiklos istorijoje (312.000 Eur).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“ 1

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium 2

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 6

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau