2017-01-18 01:01

Kas slepiasi po reklamos internete skraiste

Audrius Janulis, interneto reklamos platformos „Adform“ verslo plėtros vadovas Baltijos šalims: „Kad ir kaip paradoksaliai skambėtų, žmonės internete yra mažuma.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Audrius Janulis, interneto reklamos platformos „Adform“ verslo plėtros vadovas Baltijos šalims: „Kad ir kaip paradoksaliai skambėtų, žmonės internete yra mažuma.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Pasak Audriaus Janulio, interneto reklamos platformos „Adform“ verslo plėtros vadovo Baltijos šalims, neretai klientai įgyvendina reklaminę kampaniją internete ir iš karto viliasi sulaukti didesnių pardavimų, tačiau viskas yra kiek sudėtingiau.

„Keičiasi vartotojų įpročiai, elgsena skirtinguose žiniasklaidos kanaluose. Tarp reklamos rodymų internete ir tiesioginių rezultatų lygybės ženklo dėti negalima“, – pabrėžia p. Janulis.

52795
130817
52791