E-komercijos rinka keičiasi iš esmės: „Siųsk24“ žengia permainų priešakyje

Reklama publikuota: 2022-08-10
Egidijus Breikštas, siuntų gabenimo platformos „Siųsk24“ vadovas.
svg svg
Egidijus Breikštas, siuntų gabenimo platformos „Siųsk24“ vadovas.

Lietuvos e-prekybos rinkos dalyviams pasaulis tampa pasiekiamas vis paprasčiau ir greičiau – tokias galimybes elektroninių platformų prekeiviams atveria efektyvūs logistikos sprendimai. Vis dėlto dalis prekiautojų baiminasi tarptautinės rinkos iššūkių ir neretai apsisprendžia veikti tik mūsų šalies ar Baltijos šalių rinkose. Egidijus Breikštas, siuntų gabenimo platformos „Siųsk24“ vadovas, išvardija tris pagrindines sudėtines dalis, į kurias atsižvelgus e-prekybos horizontai taptų gerokai platesni.

Pasak E. Breikšto, pirmasis „namų darbas“ e-prekybos dalyviui – atsirinkti tinkamą platformą iš daugybės galimų: „Ebay“, „Amazon“, „Etsy“, „Shopify“, „Bigcommerce“, „Prestashop“ ir kt. „Tai yra, reikia susirasti tinkamiausią įrankį, padėsiantį pasiekti norimas užsienio pirkėjų auditorijas bei patogiai valdyti užsakymus. Vien Lietuvos rinkoje dirbantys prekeiviai kartais baiminasi, kad šis kelias –sudėtingas, abejoja jo nauda, tačiau įkvėpimo ir drąsos galima pasisemti iš verslininkų, kurie jau seniai prekiauja tokiose platformose bei noriai dalijasi patirtimi“, – pažymi E. Breikštas.

„Amazon“ platformoje šiuo metu prekiauja apie 300 Lietuvos prekeivių, „Ebay“ – daugiau nei 12 tūkst., „Etsy“ – daugiau nei 3.000. „Šių prekeivių žinios ir patirtis skatina dar labiau didinti Lietuvos e-komercijos dalyvių, savo prekes parduodančių užsienyje, ratą. Puikūs šiose bendruomenėse žinomi pavyzdžiai – RRR.lt, „Poppri.com“,  – sako pašnekovas.

Antrasis sėkmės ingredientas

Tinkamai pasirinktas logistikos partneris – antrasis svarbus veiksnys, teigia „Siųsk24“ vadovas. Nuo to priklauso, kaip greitai ir kokybiškai prekės pasieks užsienio šalis, kokį reitingą paliks pirkėjas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Dažnai pradedantys prekeiviai pasirenka pigiausią siuntimo būdą – paštu – ir nusivilia pristatymo laiku, kokybe, garantijomis. Būtent todėl svarbu atsirinkti tinkamus logistikos tiekėjus ir įvertinti ne tik gabenimo kainą, bet ir paslaugų kokybę bei kliento pasitenkinimą“, – pabrėžia pašnekovas.  

Jis siūlo pasvarstyti – kas geriau, pristatymas į Jungtines Valstijas per 14 darbo dienų už 10 Eur, ar per dvi darbo dienas už 20 Eur? „Verta atkreipti dėmesį, kad JAV pristatymas vietoje, tarp valstijų, dažnai atsieina daugiau nei 24 JAV dolerius. Taigi geriau siūlyti kokybišką, greitesnę paslaugą, nes pirkėjas pardavėją vertina pagal produkto ir aptarnavimo kokybę. Tinkamų kurjerių ir jų siūlomų paslaugų pasirinkimas – itin svarbus užkariaujant užsienio rinkas ir konkuruojant su kitais pasaulio prekeiviais“, – pažymi E. Breikštas.

Trečiasis sėkmei kritiškai svarbus veiksnys – tinkamas produktas. Jis ne tik turi būti įdomus ir pritraukti gavėjo dėmesį. Taip pat turi būti tinkama kainodara, įvertinti siuntimo būdai ir šalies, į kurią siunčiama, importo taisyklės.

„Kartais geniali idėja gali nugulti lentynoje dėl esminių trikdžių šalyje, į kurią nusitaikė prekeivis. Pavyzdys – lietuviškas medus. Reikia atsižvelgti, ar šio produkto įpakavimas atitiks gabenimo standartus, ar šalies, į kurią siunčiama – tarkime, JAV – Maisto ir veterinarijos tarnyba suteiks leidimą importuoti šį produktą. Taigi, svarbu įvertinti turimą produktą ir tik tada ieškoti jam tinkamų užsienio rinkų“, – sako E. Breikštas.

Anot jo, pagal šį trijų „užduočių“ planą atlikus namų darbus, e-komercijos užsienyje verslas tikrai gali būti sėkmingas, o investicijos atpirks lūkesčius.

„Siųsk24” ištakos ir plėtra

E-prekybos rinka pastaraisiais metais išgyveno didžiulių pokyčių. Pandemija lėmė milžinišką e-prekybos augimo pagreitį ir padiktavo naujų logistikos sprendimų poreikį.

„Išaugo reikalavimai siuntų pristatymo kokybei, greičiui ir kaštų optimizavimui. „Siųsk24“ projekto atsiradimas ir buvo nulemtas visų šių aplinkybių – siūlome visą arsenalą pažangių sprendimų e-prekybos rinkai. Šie sprendimai padeda e-prekybos prekių ženklams padidinti pristatymo greitį, efektyvumą bei automatizuoti logistikos sprendimus. Padedame e-komercijos dalyviams išjudėti į užsienio rinkas, optimizuodami prekių transportavimo kaštus, siūlydami įvairias integracijas, kad prekeiviams nereikėtų sukti galvos dėl jungimosi prie kiekvienos atskiros kurjerių ar pašto paslaugos“,  – pasakoja E. Breikštas.

Prisitaikydama prie e-prekybos rinkos poreikių, „Siųsk24“ platforma ir toliau kuria sprendimus, leidžiančius optimizuoti e-komercijos veiklą taip, kad logistikos klausimai netaptų per dideliu barjeru e-komercijos dalyviams.

„Augant Lietuvos klientų poreikiams, didėja ir „Siųsk24“ funcionalumas. Šiuo metu esame vieni iš siuntų tarpininkų rinkos lyderių Lietuvoje, siūlantys ne tik vietinių, bet ir užsienio kurjerių bei įvairių   e-komercijos įrankių integracijas. Savo sistemą testuojame ne tik Lietuvoje – jau turime partnerius ir paslaugų atstovus  Lenkijoje, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, Italijoje. Mūsų tikslas – iki metų pabaigos pasiūlyti klientams daugiau nei 20 skirtingų pasaulio kurjerių ir daugiau nei 70 skirtingų siuntimo paslaugų“, –  planus atskleidžia „Siųsk24“ vadovas.

Jis priduria, kad daugybę naujų galimybių atvėrė „Siųsk24“ partnerystė su Italijos startuoliu „Shippypro“, viena sparčiausiai augančių e-komercijos ir logistikos platformų pasaulyje. Ši partnerystė leido „Siųsk24“ klientams integruotis daugiau nei 60 skirtingų internetinių pardavimo kanalų/sistemų.

„Visuomet stengiamės ieškoti partnerių, kurių veiklą galėtume apjungti, kad vartotojui būtų kuo patogiau naudotis viena bendra sistema“, – teigia E. Breikštas.  

Šiuo metu, naudodamiesi „Siųsk24“ sprendimais, verslai ir privatūs klientai gali patogiai, lengvai ir greitai pasiekti daugiau nei 230 pasaulio šalių.

 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
E-komercijos rinka keičiasi iš esmės: „Siųsk24“ žengia permainų priešakyje Verslo tribūna

Lietuvos e-prekybos rinkos dalyviams pasaulis tampa pasiekiamas vis paprasčiau ir greičiau – tokias galimybes...

Regioninis verslas
2022.08.10
Signalizuoja augančią autodetalių vagysčių riziką: kaip ją valdyti verslui Verslo tribūna

Lietuvos įmonių valdomos transporto priemonės dėl suintensyvėjusių audrų ir jų padarinių – hidrosmūgių,...

Regioninis verslas
2022.07.07
Priimant sprendimus „Tele2“ siūlo nespėlioti: duomenų analitika leis pamatyti tendencijas ir priimti efektyvesnius sprendimus Verslo tribūna

Iš kur ir kaip juda žmonės mieste, kokia vieta paslaugų teikimui pati tinkamiausia, kaip ir kur buriasi...

Regioninis verslas
2022.06.30
„Pigu.lt“ e. platformos vadovas: „Pandemija baigėsi, iššūkiai liko – kaip juos išgyvens e. verslas?“ Verslo tribūna

Skaičius žmonių, kurie perka internetu, 2021 metais visame pasaulyje viršijo 2,1 milijardo – apie 27 proc.

Regioninis verslas
2022.06.08
„Fulfillment by Pigu“ pasiteisino – pristatymo rūpesčius perleidus platformai, pardavimai išauga Verslo tribūna

Pristatymo greitis – vienas svarbiausių kriterijų perkantiems internetu. Tačiau užtikrinti, kad prekės...

Regioninis verslas
2022.06.07
Tarptautinės e-prekybos plėtra: Lietuvos prekeiviai turi daug potencialo Verslo tribūna

Pažvelgus į pastarųjų dvejų metų Lietuvos e-komercijos rinkos raidą susidaro įspūdis, kad tiek mūsų šalies...

Regioninis verslas
2022.05.31
Infliacija ir intensyvėjančios audros šalyje: kaip šias rizikas valdyti verslui Verslo tribūna

Pastaraisiais metais Lietuvoje intensyvėjančios audros, nors savo mastu ir neprilygsta uraganams bei...

Regioninis verslas
2022.05.18
Prekiaujant e. platformoje galioja tik viena taisyklė – išpildyti klientų lūkesčius Verslo tribūna 3

Ieškomas prekes internete pirkėjai nori rasti lengvai ir patogiai, dar geriau – surasti viską vienoje...

Regioninis verslas
2022.05.06
Ką būtina žinoti, kad patraukli pardavėjo taikoma nuolaida nevirstų solidžia bauda Verslo tribūna

Skelbti patrauklią kainų akciją – vienas iš greičiausių būdų patraukti pirkėjų akį. Tačiau tokioms akcijoms...

Regioninis verslas
2022.04.19
Kai viskas keičiasi pernakt: verslui svarbiausia išlaikyti operatyvumą, reakciją ir neprarasti aktualumo Verslo tribūna

Prieš daugiau nei dvejus metus verslas visame pasaulyje susidūrė su dar nematytu pandemijos iššūkiu, o...

Regioninis verslas
2022.04.14
Sveikatos draudimas – ne tik korporacijoms: įsigyja ir smulkaus verslo įmonės regionuose Verslo tribūna

Jau ne vienerius metus mūsų šalyje sparčiai populiarėjantis sveikatos draudimas dar didesnį augimo šuolį...

Regioninis verslas
2022.03.31
„Siųsk24“ siūlo visapusišką sprendimą e-komercijai: siuntos pasiekia net 230 šalių Verslo tribūna

Smulkūs pavieniai Lietuvos verslininkai, taip pat įmonės, prekiaujančios tokiose pasaulinėse elektroninės...

Regioninis verslas
2022.03.29
„Pigu.lt” e. prekybos platformos rezultatai pernai augo kartais, šiemet – fokusas į kokybę Verslo tribūna 4

Vien per praėjusius metus „PHH Group“ trijose Baltijos šalyse valdomų e. prekybos platformų „Pigu.lt“,...

Regioninis verslas
2022.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku