Regioninis verslas
Regioninis verslas
Regioninis verslas
Regioninis verslas
Regioninis verslas

VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2022-08-10 09:30

E-komercijos rinka keičiasi iš esmės: „Siųsk24“ žengia permainų priešakyje

Egidijus Breikštas, siuntų gabenimo platformos „Siųsk24“ vadovas.
Egidijus Breikštas, siuntų gabenimo platformos „Siųsk24“ vadovas.
Lietuvos e-prekybos rinkos dalyviams pasaulis tampa pasiekiamas vis paprasčiau ir greičiau – tokias galimybes elektroninių platformų prekeiviams atveria efektyvūs logistikos sprendimai. Vis dėlto dalis prekiautojų baiminasi tarptautinės rinkos iššūkių ir neretai apsisprendžia veikti tik mūsų šalies ar Baltijos šalių rinkose. Egidijus Breikštas, siuntų gabenimo platformos „Siųsk24“ vadovas, išvardija tris pagrindines sudėtines dalis, į kurias atsižvelgus e-prekybos horizontai taptų gerokai platesni.

Pasak E. Breikšto, pirmasis „namų darbas“ e-prekybos dalyviui – atsirinkti tinkamą platformą iš daugybės galimų: „Ebay“, „Amazon“, „Etsy“, „Shopify“, „Bigcommerce“, „Prestashop“ ir kt. „Tai yra, reikia susirasti tinkamiausią įrankį, padėsiantį pasiekti norimas užsienio pirkėjų auditorijas bei patogiai valdyti užsakymus. Vien Lietuvos rinkoje dirbantys prekeiviai kartais baiminasi, kad šis kelias –sudėtingas, abejoja jo nauda, tačiau įkvėpimo ir drąsos galima pasisemti iš verslininkų, kurie jau seniai prekiauja tokiose platformose bei noriai dalijasi patirtimi“, – pažymi E. Breikštas.

„Amazon“ platformoje šiuo metu prekiauja apie 300 Lietuvos prekeivių, „Ebay“ – daugiau nei 12 tūkst., „Etsy“ – daugiau nei 3.000. „Šių prekeivių žinios ir patirtis skatina dar labiau didinti Lietuvos e-komercijos dalyvių, savo prekes parduodančių užsienyje, ratą. Puikūs šiose bendruomenėse žinomi pavyzdžiai – RRR.lt, „Poppri.com“,  – sako pašnekovas.

Antrasis sėkmės ingredientas

Tinkamai pasirinktas logistikos partneris – antrasis svarbus veiksnys, teigia „Siųsk24“ vadovas. Nuo to priklauso, kaip greitai ir kokybiškai prekės pasieks užsienio šalis, kokį reitingą paliks pirkėjas.

„Dažnai pradedantys prekeiviai pasirenka pigiausią siuntimo būdą – paštu – ir nusivilia pristatymo laiku, kokybe, garantijomis. Būtent todėl svarbu atsirinkti tinkamus logistikos tiekėjus ir įvertinti ne tik gabenimo kainą, bet ir paslaugų kokybę bei kliento pasitenkinimą“, – pabrėžia pašnekovas.  

Jis siūlo pasvarstyti – kas geriau, pristatymas į Jungtines Valstijas per 14 darbo dienų už 10 Eur, ar per dvi darbo dienas už 20 Eur? „Verta atkreipti dėmesį, kad JAV pristatymas vietoje, tarp valstijų, dažnai atsieina daugiau nei 24 JAV dolerius. Taigi geriau siūlyti kokybišką, greitesnę paslaugą, nes pirkėjas pardavėją vertina pagal produkto ir aptarnavimo kokybę. Tinkamų kurjerių ir jų siūlomų paslaugų pasirinkimas – itin svarbus užkariaujant užsienio rinkas ir konkuruojant su kitais pasaulio prekeiviais“, – pažymi E. Breikštas.

Trečiasis sėkmei kritiškai svarbus veiksnys – tinkamas produktas. Jis ne tik turi būti įdomus ir pritraukti gavėjo dėmesį. Taip pat turi būti tinkama kainodara, įvertinti siuntimo būdai ir šalies, į kurią siunčiama, importo taisyklės.

„Kartais geniali idėja gali nugulti lentynoje dėl esminių trikdžių šalyje, į kurią nusitaikė prekeivis. Pavyzdys – lietuviškas medus. Reikia atsižvelgti, ar šio produkto įpakavimas atitiks gabenimo standartus, ar šalies, į kurią siunčiama – tarkime, JAV – Maisto ir veterinarijos tarnyba suteiks leidimą importuoti šį produktą. Taigi, svarbu įvertinti turimą produktą ir tik tada ieškoti jam tinkamų užsienio rinkų“, – sako E. Breikštas.

Anot jo, pagal šį trijų „užduočių“ planą atlikus namų darbus, e-komercijos užsienyje verslas tikrai gali būti sėkmingas, o investicijos atpirks lūkesčius.

„Siųsk24” ištakos ir plėtra

E-prekybos rinka pastaraisiais metais išgyveno didžiulių pokyčių. Pandemija lėmė milžinišką e-prekybos augimo pagreitį ir padiktavo naujų logistikos sprendimų poreikį.

„Išaugo reikalavimai siuntų pristatymo kokybei, greičiui ir kaštų optimizavimui. „Siųsk24“ projekto atsiradimas ir buvo nulemtas visų šių aplinkybių – siūlome visą arsenalą pažangių sprendimų e-prekybos rinkai. Šie sprendimai padeda e-prekybos prekių ženklams padidinti pristatymo greitį, efektyvumą bei automatizuoti logistikos sprendimus. Padedame e-komercijos dalyviams išjudėti į užsienio rinkas, optimizuodami prekių transportavimo kaštus, siūlydami įvairias integracijas, kad prekeiviams nereikėtų sukti galvos dėl jungimosi prie kiekvienos atskiros kurjerių ar pašto paslaugos“,  – pasakoja E. Breikštas.

Prisitaikydama prie e-prekybos rinkos poreikių, „Siųsk24“ platforma ir toliau kuria sprendimus, leidžiančius optimizuoti e-komercijos veiklą taip, kad logistikos klausimai netaptų per dideliu barjeru e-komercijos dalyviams.

„Augant Lietuvos klientų poreikiams, didėja ir „Siųsk24“ funcionalumas. Šiuo metu esame vieni iš siuntų tarpininkų rinkos lyderių Lietuvoje, siūlantys ne tik vietinių, bet ir užsienio kurjerių bei įvairių   e-komercijos įrankių integracijas. Savo sistemą testuojame ne tik Lietuvoje – jau turime partnerius ir paslaugų atstovus  Lenkijoje, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, Italijoje. Mūsų tikslas – iki metų pabaigos pasiūlyti klientams daugiau nei 20 skirtingų pasaulio kurjerių ir daugiau nei 70 skirtingų siuntimo paslaugų“, –  planus atskleidžia „Siųsk24“ vadovas.

Jis priduria, kad daugybę naujų galimybių atvėrė „Siųsk24“ partnerystė su Italijos startuoliu „Shippypro“, viena sparčiausiai augančių e-komercijos ir logistikos platformų pasaulyje. Ši partnerystė leido „Siųsk24“ klientams integruotis daugiau nei 60 skirtingų internetinių pardavimo kanalų/sistemų.

„Visuomet stengiamės ieškoti partnerių, kurių veiklą galėtume apjungti, kad vartotojui būtų kuo patogiau naudotis viena bendra sistema“, – teigia E. Breikštas.  

Šiuo metu, naudodamiesi „Siųsk24“ sprendimais, verslai ir privatūs klientai gali patogiai, lengvai ir greitai pasiekti daugiau nei 230 pasaulio šalių.

52795
130817
52791