„Pigu.lt” e. prekybos platformos rezultatai pernai augo kartais, šiemet – fokusas į kokybę

Reklama publikuota: 2022-03-23
Raimondas Žilėnas, „PHH Group“, kuriai priklauso „Pigu.lt“, e. prekybos platformos vadovas: „Šiuo metu aktyviai dirbame pritraukdami Lenkijos ir Suomijos pardavėjus prekiauti mūsų e. prekybos platformoje.“
svg svg
Raimondas Žilėnas, „PHH Group“, kuriai priklauso „Pigu.lt“, e. prekybos platformos vadovas: „Šiuo metu aktyviai dirbame pritraukdami Lenkijos ir Suomijos pardavėjus prekiauti mūsų e. prekybos platformoje.“

Vien per praėjusius metus „PHH Group“ trijose Baltijos šalyse valdomų e. prekybos platformų „Pigu.lt“, „220.lv“ ir „Kaup24.ee“ bendra apyvarta išaugo net 5 kartus: nuo 7,7 mln. Eur iki 39,7 mln. Eur. Šių metų planuose – tęstinis dėmesys pardavėjams ir analizuojamos starto galimybės Suomijos rinkoje, kuri pardavėjams atvertų dar daugiau galimybių.

„Nuo 2019 m. „Pigu.lt“, „220.lv“ ir „Kaup24.ee“ prekiaujame ne tik mes patys, bet ir gausybė kitų pardavėjų – esame e. prekybos platforma (marketplace). Intensyviai dirbame, kad e. platforma kasdien taptų vis sėkmingesniu verslu ne tik mūsų įmonei, bet ir tūkstančiams prekybininkų, prekiaujančių pas mus. Veikdami kartu su IT, logistikos, rinkodaros ir kitomis komandomis, per trumpą laiką pasiekėme iš tiesų puikių rezultatų”, – sako Raimondas Žilėnas, „PHH Group“, kuriai priklauso „Pigu.lt“, e. prekybos platformos vadovas.

Jis prisimena, kad dar 2019 m., kai šalia įprastos e. prekybos „Pigu.lt“ pradėjo veikti ir kaip platforma kitiems prekybininkams, su pardavėjais-partneriais buvo sudarytos 45 sutartys, o jų pardavimai siekė mažiau nei 4000 Eur per mėnesį. Šiandien e. platformoje prekiauja jau apie 4000 pardavėjų, kurie per mėnesį parduoda prekių už daugiau nei 4 mln. Eur. Pardavimai toliau didėja kiekvieną mėnesį, tad šiemet taip pat prognozuojamas intensyvus augimas.

Pasak R. Žilėno, toks gausus būrys pardavėjų reikšmingai prisidėjo ir prie grupės asortimento plėtros – trečiųjų šalių parduodamos prekės šiandien sudaro jau daugiau nei pusę viso asortimento. Tai  –  didžiulis privalumas pirkėjams, kurie „Pigu.lt“ e. prekybos centre jau gali rasti viską – nuo plaukų segtukų iki žoliapjovės ar baldų.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Augimo metai

2021-ieji bendrovei buvo augimo metai kone visose srityse. Per metus dvigubai paaugo per e. prekybos platformą prekiaujančių pardavėjų skaičius, buvo pasirašyta 2800 naujų sutarčių. Šiuo metu „Pigu.lt“ aktyviai prekiauja 2400, o „220.lv“ ir „Kaup24.ee“ – po 1800 pardavėjų.

„Padvigubintas pardavėjų skaičius reikšmingai padidino prekių asortimentą. 2020 m. pardavėjų asortimente buvo 250.000 prekių, o 2021 m. – net 1,4 mln. prekių. Didžiausiu prekių kiekiu papildėme drabužių, aksesuarų, namų apyvokos kategorijas“, – vardija R. Žilėnas.

Skaičiuojama, kad „Pigu.lt“, „220.lv“ ir „Kaup24.ee“ pardavėjai naują užsakymą gauna maždaug kas 12 sekundžių. Jų pardavimai pernai, palyginti su 2020-aisiais, Latvijoje kilo net 7 kartus, Estijoje – 6, Lietuvoje – 3 kartus.

Kad visos e. prekybos platformos ir jos dalyvių veikla būtų sklandi ir patogi, bendrovė pernai įdiegė ir papildomų paslaugų bei naujovių, kuriomis siekia pagerinti ir efektyvinti pardavimo procesą pardavėjams.

„Vienas iš labai pasiteisinusių sprendimų –  „Fulfillment by Pigu“ paslauga, kai pardavėjai laiko savo prekes mūsų sandėliuose. Ši paslauga leidžia pardavėjų užsakymus pristatyti labai greitai, net ir tą pačią dieną, jei pirkėjai renkasi atsiimti prekes mūsų parduotuvėse. Užsakius prekę šeštadienį, sekmadienį klientas net ir, pavyzdžiui, Estijoje jau gali ją atsiimti“, – greitį, kaip vieną iš svarbiausių patogumų pirkėjams, įvardija R. Žilėnas.

Kaip rodo statistika, pardavėjų, kurie naudojasi „Fulfillment by Pigu“, pardavimai išauga apie 40%. Taigi laimi visi – ir pirkėjai, gaunantys prekes labai greitai, ir pardavėjai. Todėl šios paslaugos plėtojimas – vienas iš bendrovės prioritetų ir šiemet.

E. platformos pardavėjai nuo pernai gali pasinaudoti ir finansavimo paslaugomis, kurias „Pigu.lt“ siūlo su partnerių pagalba. Šios paslaugos leidžia pardavėjams gauti apyvartinių lėšų, planuoti finansinius srautus ir plėsti verslą bei prekybą per e. platformą.

Investuoja į mokymus

„Puikiai žinome, kad pardavėjų sėkmė – mūsų sėkmė, todėl stengiamės padėti jiems įvairiose srityse. Pavyzdžiui, vienas didžiausių mūsų projektų, kuriuo siekiame padėti pardavėjams sėkmingai prekiauti mūsų e. platformoje, vadinasi „Seller Academy“ („Pardavėjų akademija“) ir yra lygiagrečiai vystomas visose rinkose, kuriose veikiame. Itin didelio susidomėjimo sulaukė „Seller Academy“ rėmuose pradėti organizuoti „Learning Fridays“ seminarai, skirti tiek potencialiems, tiek jau esamiems pardavėjams. Juose dalinamės žiniomis, kaip pradėti prekiauti e. platformoje, efektyviai plėstis į kitas rinkas, reklamuoti prekes, tvarkyti sąskaitas ir kitais aktualiais klausimais“, – pasakoja R. Žilėnas.

Jis priduria, kad pradedantiems pardavėjams kyla pačių įvairiausių klausimų ir neretai kiek trūksta reikiamų žinių, tad seminarų temų spektras – labai platus. Juose įžvalgomis ir patirtimi dalijasi ne tik „Pigu.lt“ komanda, bet kviečiami ir savo sričių ekspertai iš išorės. Nuo 2021-ųjų spalio surengti jau 26 „Learning Fridays“ seminarai, kuriuose naujų žinių įgijo apie 1900 dalyvių.

Šiemet – planas žengti į Suomiją

R. Žilėnas pripažįsta, praėję dveji metai buvo labai intensyvūs, nes reikėjo operatyviai suvaldyti spartų augimą, padėti pardavėjams, kurie itin aktyviai jungėsi prie e. platformos, buvo stipriai jaučiama ir pandemijos įtaka. Šie metai taip pat jau atnešė iššūkių – bendrovė reaguoja ir į Rusijos karą prieš Ukrainą. „Padedame įvairioms organizacijoms, besirūpinančioms Ukrainos žmonėmis, taip pat peržiūrėjome asortimentą, atsisakėme rusiškos bei baltarusiškos kilmės prekių“, – pasakoja R. Žilėnas. 

Didžiausias šių metų projektas, kurį planuojama įgyvendinti, – e. prekybos platformos paleidimas Suomijoje. Pastarųjų įvykių kontekste bendrovė labai atidžiai analizuoja ir vertina visas aplinkybes bei galimybes, bet tikimasi, kad numatytus verslo sprendimus pavyks įgyvendinti ir kažkur antroje metų pusėje bus galima pakviesti prekybininkus prekiauti Suomijoje.

Lietuva, Latvija ir  Estija sąlyginai yra mažos šalys, todėl galimybė pasiekti Suomijos rinką su dar 5,5 mln. gyventojų būtų reikšmingas žingsnis kiekvienam prekybininkui. Tokiu atveju, per e. prekybos platformą prekes būtų galima siūlyti 11,5 mln. potencialių pirkėjų.

„Kol dar analizuojamos e. prekybos platformos galimybės Suomijoje, kviečiame šios šalies pardavėjus prekiauti Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Šiuo metu taip pat aktyviai dirbame pritraukdami ir Lenkijos pardavėjus prekiauti mūsų e. prekybos platformoje, kad dar labiau išplėstume prekių asortimentą mūsų pirkėjams. Sėkmingų pavyzdžių jau yra ir tikimės, kad tokių pardavėjų bus daugiau“, – sako PHH Group e. prekybos platformos vadovas.

Jis pažymi, kad skirtingose rinkose jau prekiaujančių pardavėjų pavyzdžiai aiškiai rodo, jog su e. platformos pagalba perlipus savo šalies ribas, pardavimai pastebimai išauga. „Tad visus esamus ir dar tik būsimus mūsų pardavėjus raginame ir drąsiname neapsiriboti viena rinka. Juk e. verslo vienas didžiausių privalumų – fizinių ribų nebuvimas“, – sako R. Žilėnas.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Sveikatos draudimas – ne tik korporacijoms: įsigyja ir smulkaus verslo įmonės regionuose Verslo tribūna

Jau ne vienerius metus mūsų šalyje sparčiai populiarėjantis sveikatos draudimas dar didesnį augimo šuolį...

Regioninis verslas
2022.03.31
„Pigu.lt” e. prekybos platformos rezultatai pernai augo kartais, šiemet – fokusas į kokybę Verslo tribūna 3

Vien per praėjusius metus „PHH Group“ trijose Baltijos šalyse valdomų e. prekybos platformų „Pigu.lt“,...

Regioninis verslas
2022.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku