Prof. C. P. Mayeris: tvarus pelnas ateina ne iš problemų kūrimo, bet iš jų sprendimo

„Verslo tikslas – kurti pelningus sprendimus žmonių ir planetos problemoms spręsti, o ne pelnytis iš jų kūrimo“, – interviu sako prof. C. P. Mayeris. Su juo kalbamės apie tai, kaip XXI a. keičiasi septintajame dešimtmetyje Nobelio premijos laimėtojo ekonomisto Miltono Friedmano suformuotas verslo socialinės atsakomybės suvokimas, ką reiškia tabako gamintojos „Philip Morris“ pažadas per ateinančius dešimt metų iš Jungtinės Karalystės rinkos pašalinti „Malboro“ cigaretes, kodėl tvarumas įmonėse neilgai trukus taps įprasta praktika, o ne rinkodaros triuku, kaip farmacijos bendrovė „Novo Nordisk“, išsikėlusi tikslą spręsti problemas, o ne iš jų uždirbti, tapo vertingiausia Europos kompanija bei aplenkė prabangos prekių grupę LVMH, taip pat apie jo paties su kolegomis sukurtą modelį, pagal kurį kiekviena įmonė gal pasitikrinti, ar eina ir tvariu, ir pelningu keliu.
Kokį ryškiausią pokytį per pastaruosius 2–5 metus patyrė korporacijos?
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai