2021-08-01 14:40

Kinai įžiebė „Polestar“ žvaigždę 

„Polestar“ įžengė į rinkos nišą, apie kurią prieš dešimtmetį nei „Volvo“, nei „Geely“ negalėjo pasvajoti. „Polestar AB“ nuotr.
„Polestar“ įžengė į rinkos nišą, apie kurią prieš dešimtmetį nei „Volvo“, nei „Geely“ negalėjo pasvajoti. „Polestar AB“ nuotr.
Naujos markės automobiliai kovoja dėl teritorijų, apie kurias jos savininkai – švedų „Volvo Cars“ ir kinų „Geely“ – iki šiol galėjo tik pasvajoti.
  • „Premium“ segmente leidusios įsitvirtinti didelės galios „Volvo Polestar“ versijos virto atskira marke.
  • Pirmąjį modelį kūrusiems inžinieriams nebuvo daromas spaudimas rinktis pigius sprendimus.
  • Taikosi ne į „Teslos“, o į vokiškų „premium“ automobilių pirkėjus.
  • Ruošia trečiąjį modelį – SUV tipo elektromobilį.

Per pastaruosius dešimtmečius kraujavusi ir vėl atgimusi Švedijos automobilių pramonė dėl savo pakilimo turi būti dėkinga kinams. Kai 2010 m. „Volvo Cars“ iš amerikiečių koncerno „Ford Motor Company“ žinios perėjo Kinijos „Zhejiang Geely Holding Group Co., Ltd.“, niekas negalėjo prognozuoti legendinės švedų markės perspektyvos. Buvo neatmetami variantai, kad „Geely“ automobilių gamintojas pasiims tuo metu pažangias „Ford“ technologijas, su kuriomis galės pasiekti Europos ir JAV rinkas, o ant bankroto ribos balansavusią „Volvo“ išmes kaip nereikalingą tarą.

52795
130817
52791