2017-04-22 11:00

Kaip prasmė kuria pelną

Didžioji dalis žmonių, perkančių sporto aprangą, yra ne profesionalūs sportininkai, kamuoliuką ore galintys išlaikyti net porą valandų, o sportiško gyvenimo būdo entuziastai. „Reuters“ nuotr.
Didžioji dalis žmonių, perkančių sporto aprangą, yra ne profesionalūs sportininkai, kamuoliuką ore galintys išlaikyti net porą valandų, o sportiško gyvenimo būdo entuziastai. „Reuters“ nuotr.
Klasikinis nerūpestingas vasaros vidudienis Vilniuje. Iš lauko kavinės atsiveria puikus vaizdas – pro šalį bėgantys praeivių gyvenimai nuteikia filosofiškai ir duoda toną puikiam pokalbiui.

Sėdime su „Fortune Global 100“ įmonės vadovu Baltijos regionui (tegu būna jis Davidas) ukrainietiškos virtuvės restorane priešais Martyno Mažvydo biblioteką ir garuojant barščiams kalbamės apie patirtis versle bei plėtrą. Jokio apsimestinio dėmesio ar praktinio intereso, tik lengvas, bet turiningas dialogas, nukreipiantis žvilgsnius tai į praeitį, tai į ateitį. Gana netikėtai nusukęs akis nuo praeivių į raštuotą staltiesę, pašnekovas man sako: „Žinai, visi dabar skuba apskaičiuoti ateitį. Bet didieji inovacijų lūžiai gimsta ne užsižiūrėjus į tolį, o įsigilinus į tai, kas gerokai arčiau.“ Taip pokalbis įgauna naują kryptį.

Sumuštinis padeda įžvelgti

52795
130817
52791