2015-09-07 09:00

Balansuoja tarp firminių parduotuvių ir prekybos centrų

Firminės parduotuvės pelningos palyginti nedideliems gamintojams, sugebantiems suvaldyti logistikos ir kitas sąnaudas, kurių reikalauja mažmeninė prekyba.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Firminės parduotuvės pelningos palyginti nedideliems gamintojams, sugebantiems suvaldyti logistikos ir kitas sąnaudas, kurių reikalauja mažmeninė prekyba. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lietuvos mėsos perdirbėjai toliau skaido veiklą – vieni pasitiki prekybos tinklais ir eksportu, kiti mieliau kuria savo parduotuvių tinklus ir apie didžiuosius prekybos tinklus negalvoja.

Viena įmonių, kuri vis sparčiau eina į mažmeninę prekybą, – Mažeikių mėsos perdirbimo UAB „Vigesta“. Ji nuosekliai laikosi strategijos plėsti savo firminių parduotuvių tinklą, kuriame realizuoja nemažą dalį produkcijos. Šiemet bendrovė atidarė dar tris naujas prekybos vietas. Tačiau kitos įmonės, pavyzdžiui, UAB „Samsonas“, prieš kurį laiką atsisakė plačios mažmeninės prekybos savo gaminiais.

Darius Matiukas, bendrovės „Vigesta“ direktorius, skaičiuoja, kad šiuo metu įmonė valdo 47 firminių parduotuvių tinklą. Daugiau nei pusė jų veikia Vakarų Lietuvoje, o likusios yra išsidėsčiusios po visą šalį. Šiemet naujos parduotuvės atidarytos Rietave, Klaipėdoje ir Kaune. Kitos bendrovės, taip pat valdančios gana didelius firminių parduotuvių tinklus, – tai AB Kaišiadorių paukštynas (47 parduotuvės), UAB „Cesta“ (48).

52795
130817
52791