2025-08-21 05:45

Maisto prekybininkų augimo šaltinis ir išnykusi stigma – privati etiketė

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Privačios etiketės prekių apimtį didinantys prekybos tinklai turi beveik 3 kartus daugiau galimybių atsidurti tarp sparčiausiai augančių mažmenininkų Europoje, rodo tarptautinės vadybos konsultavimo įmonės „McKinsey & Company“ tyrimas.

Atidžiau pažvelgę į 127-ius maisto prekių tinklus 11-oje Europos šalių, tyrėjai išryškino bendras labiausiai per pastarąjį penkmetį augusių įmonių strategines kryptis. Viena pagrindinių, lėmusių gerus pardavimų rezultatus, – didelės pastangos stiprinti privačios etiketės pozicijas lentynose, teigiama „McKinsey & Company“ parengtoje mažmeninės prekybos maistu sektoriui skirtoje apžvalgoje „The State of Grocery Retail 2025 Europe“.

Studijoje teigiama, kad šiuo metu sparčiausiai augantys prekybininkai 50–90% pardavimo pajamų gauna iš pačių plėtojamų privačių prekių ženklų, jie turi po keletą nuosavų prekių ženklų kiekvienoje kategorijoje, nurodo tyrėjai.

52795
130817
52791