Maisto prekybininkų augimo šaltinis ir išnykusi stigma – privati etiketė

Atidžiau pažvelgę į 127-ius maisto prekių tinklus 11-oje Europos šalių, tyrėjai išryškino bendras labiausiai per pastarąjį penkmetį augusių įmonių strategines kryptis. Viena pagrindinių, lėmusių gerus pardavimų rezultatus, – didelės pastangos stiprinti privačios etiketės pozicijas lentynose, teigiama „McKinsey & Company“ parengtoje mažmeninės prekybos maistu sektoriui skirtoje apžvalgoje „The State of Grocery Retail 2025 Europe“.
Studijoje teigiama, kad šiuo metu sparčiausiai augantys prekybininkai 50–90% pardavimo pajamų gauna iš pačių plėtojamų privačių prekių ženklų, jie turi po keletą nuosavų prekių ženklų kiekvienoje kategorijoje, nurodo tyrėjai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai