N. Kvietkauskaitė: įdomu stebėti, ar „Rimi“ judės link tapimo pigių prekių tinklu

Vaidas Lukoševičius, UAB „Rimi Lietuva“ vadovas, neseniai pristatė esminius verslo strategijos pokyčius, apimančius asortimento, kainodaros ir prekių išdėstymo naujoves.
„Iš tos gausos duomenų, kuriuos apibendrinome, visa apimanti išvada – 7-i iš 10-ies pirkėjų Lietuvoje nori sutaupyti ir jiems priimtini įvairiausi taupymo sprendimai. Vieni jaučia poreikį rasti gerą akcinę prekę, kiti dažniau atkreipia dėmesį į lojalumo ar individualius pasiūlymus, taip pat – į privačios etiketės prekes. Tai nereiškia, kad visi šie pirkėjai yra jautrūs kainai, tačiau, matydami šiuos pokyčius mūsų rinkoje, turime reaguoti“, – tuomet teigė V. Lukoševičius.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai