2025-06-25 05:45

N. Kvietkauskaitė: įdomu stebėti, ar „Rimi“ judės link tapimo pigių prekių tinklu

Nijolė Kvietkauskaitė, „Iki Lietuvos“ generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nijolė Kvietkauskaitė, „Iki Lietuvos“ generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Šį mėnesį užbaigusi „Rimi Baltic“ įsigijimą iš Švedijos mažmeninės prekybos bendrovės „ICA Gruppen“, naujoji „Rimi“ savininkė Danijos bendrovė „Salling Group“ uždegė žalią šviesą pradėti strateginius verslo pokyčius. Rinkos dalyviai svarsto, ką reiškia pirmieji vadovų pristatyti strateginiai pokyčiai ir kokia linkme toliau judės vienas iš TOP 5 didžiųjų prekybos tinklų.

Vaidas Lukoševičius, UAB „Rimi Lietuva“ vadovas, neseniai pristatė esminius verslo strategijos pokyčius, apimančius asortimento, kainodaros ir prekių išdėstymo naujoves.

„Iš tos gausos duomenų, kuriuos apibendrinome, visa apimanti išvada – 7-i iš 10-ies pirkėjų Lietuvoje nori sutaupyti ir jiems priimtini įvairiausi taupymo sprendimai. Vieni jaučia poreikį rasti gerą akcinę prekę, kiti dažniau atkreipia dėmesį į lojalumo ar individualius pasiūlymus, taip pat – į privačios etiketės prekes. Tai nereiškia, kad visi šie pirkėjai yra jautrūs kainai, tačiau, matydami šiuos pokyčius mūsų rinkoje, turime reaguoti“, – tuomet teigė V. Lukoševičius.

52795
130817
52791