2025-06-09 12:52

Nauja „Rimi“ verslo strategija: asortimento, kainodaros ir prekių išdėstymo korekcijos

Vaidas Lukoševičius, UAB „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vaidas Lukoševičius, UAB „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Prieš savaitę užbaigusi „Rimi Baltic“ įsigijimą iš Švedijos mažmeninės prekybos bendrovės „ICA Gruppen“, naujoji „Rimi“ savininkė Danijos bendrovė „Salling Group“ uždegė žalią šviesą pradėti strateginius verslo pokyčius.

Vaidas Lukoševičius, UAB „Rimi Lietuva“ vadovas, pirmadienį sostinės PC „Panorama“ esančioje vienoje didžiausių tinklo parduotuvių surengtoje spaudos konferencijoje pristatė esminius verslo strategijos pokyčius, apimančius naujoves asortimente, kainodaroje ir prekių išdėstyme.

„Kiekvienos strategijos tikslas – sukurti patį konkurencingiausią vertės pasiūlymą savo klientams, geriausiai išspręsti problemą, bet norint tai padaryti, reikia labai gerai pažinti savo klientą, analizuoti maksimaliai daug duomenų, būtent tai mes ir padarėme“, – apie pokyčius, grindžiamus praeitų metų pabaigoje atliktu vienu didžiausių tinklo istorijoje pirkėjų įpročių tyrimu, pasakoja vadovas.

52795
130817
52791