2025-04-18 16:23

„Pernod Ricard“ pajamos per ketvirtį susitraukė 3%

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Prancūzijos vyno ir stipriųjų alkoholinių gėrimų milžinės „Pernod Ricard“ pardavimo pajamos finansinių metų trečiąjį ketvirtį, trukusį nuo sausio iki kovo, siekė 2,278 mlrd. Eur ir buvo 3% mažesnės nei pernai tuo pačiu metu.

Bendrovės apyvarta JAV lyginamuoju laikotarpiu augo 2%, Europoje – menko 7%, Kinijoje – traukėsi 5%, o Indijoje – didėjo 1%.

Bendrovės šių metų prognozėje numatoma, kad pardavimai susitrauks 1-3%.

1975 m. įkurtos „Pernod Ricard“ prekės ženklų portfelyje – konjakas „Martell“, viskiai „Chivas Regal“, „Jameson“, „Ballantine's“, degtinė „Absolut“, tekila „Olmeca“, romas „Havana Club“, džinas „Beefeater“, likeris „Malibu“, šampanas „Mumm“ ir „Perrier Jouet“.

„Pernod Ricard“ produkcija platinama daugiau nei 160 valstybių.

Lietuvoje įmonė veikia beveik 20 metų, joje dirba 32 žmonės.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

52795
130817
52791