2025-04-04 10:02

Traukiantis pelnui, H&M optimizuoja tinklą

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Švedijos greitosios mados milžinės „Hennes & Mauritz“ (H&M) grynajam pelnui pirmąjį 2025 finansinių metų ketvirtį, pasibaigusį vasarį, susitraukus 53%, iki 579 mln. SEK (53,4 mln. Eur), grupė paskelbė, kokių skubių priemonių imsis. Tarp jų atsiduria ir parduotuvių portfelio pertvarkymas.

Ne į pardavimo pajamas, kurios lyginamuoju laikotarpiu padidėjo 3%, iki 55,3 mlrd. kronų (5,1 mlrd. Eur), bet į nuvylusius pelno rodiklius dėmesį sutelkęs Danielis Erveras, H&M generalinis direktorius, pripažįsta, kad grupė susiduria su neigiamais išorės veiksniais. 

Jo teigimu, rezultatus paveikė didelės nuolaidos, investicijos į geresnę klientų patirtį. Bendrajam pelnui spaudimą darė ir valiutos poveikis: Švedijos krona brango, todėl konvertavimas buvo mažiau palankus.

52795
130817
52791