2024-11-15 12:57

Kitų skaičiuojami milijonai iš atributikos gali įžiebti verslo idėją

Lietuvoje kol kas uždirbama tik iš sporto atributikos

Elijah Nouvelage'o (AFP / „Scanpix“) nuotr.
Elijah Nouvelage'o (AFP / „Scanpix“) nuotr.
Per JAV ką tik praūžusią rinkimų kampaniją iš parduotų prekių su kandidatų į prezidentus atvaizdais uždirbo apie 11.000 prekiautojų, jie susižėrė per 166 mln. USD pajamų, rodo lietuvių įkurtos rinkodaros automatizavimo bendrovės „Omnisend“ duomenys. Lietuvoje kol kas daugiau dėmesio sulaukia sporto atributika, o skirta rinkimams – nei verslo objektas, nei itin domina gyventojus.

Pati populiariausia buvo prezidento rinkimus laimėjusio Donaldo Trumpo palaikymo atributika. Vien platformoje „Amazon“ per pusmetį tokių prekių pardavimai siekė 140 mln. USD, o iš Kamalos Harris palaikymo atributikos per šių metų balandį–rugsėjį gauta penkiskart mažiau – 26 mln. USD pajamų, rodo startuolio „Omnisend“ tyrimo duomenys.

„Nuo marškinėlių iki kepurių – visa Amerika puošėsi prezidento rinkimams, ir nors juose intrigos netrūko, atributikos prekybininkai nugalėtoju aiškiai karūnavo D. Trumpo palaikytojus: tai įrodo jų gautos milijoninės pajamos“, – sako Evaldas Mockus, „Omnisend“ rinkodaros vadovas.

52795
130817
52791