Naujausia tendencija: prieštaringai besielgiantys klientai

Dar niekada nebuvo taip sunku segmentuoti ir suprasti savo klientus, nes jie vis labiau braunasi iš jiems priskirtų rėmų ir neretai pasielgia visiškai priešingai, nei rodo apklausos ar prognozės. Viena tiksliausių šio prietaringumo iliustracijų: daugelio apklausų duomenys rodo, kad reikšminga dalis vartotojų linkę pirkti aukštus tvarumo tikslus išsikėlusių bendrovių produktus, tačiau tuo pačiu metu matyti, kad greitosios mados prekių ženklai kasmet auga apie 15% ir jų bendra rinkos vertė yra pasiekusi apie 20 mlrd. USD, sako J. Strattenas, kurio darbas yra įžvelgti ateities prekybą formuojančias tendencijas.
Viena vertus, pasak jo, tai reiškia, kad žmonės nesako tiesos, kita vertus, mėnesio pabaigoje, kai daugelis atidžiau vertina savo išlaidas, su tvarumu susijusios intencijos pasimiršta ir lemiamu veiksniu, apsisprendžiant, ką pirkti, tampa kaina. Todėl prognozuodami savo verslo augimą vadovai turėtų remtis ne apklausų duomenimis, bet realia pardavimų statistika, kuri tiksliai parodo, kam žmonės leidžia pinigus.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai