2023-12-16 15:11

Automatizuota rinkodara: pokalbių robotas darosi vis rišlesnis

Peter Morgano (AP / „Scanpix“) nuotr.
Peter Morgano (AP / „Scanpix“) nuotr.
Didėjant užklausų srautui aktualu pereiti prie dirbtiniu intelektu (DI) paremto klientų aptarnavimo. Viena vertus, tai lemia žmogiškųjų išteklių problema – imlių, lojalių, aukštus standartus atitinkančių darbuotojų klientų aptarnavimo skyriui rasti sunku, o jų apmokymo laikotarpis yra ilgas. Be to, visos DI technologijos sparčiai tobulėja, nes šis intelektas gali mokytis pats iš savęs ir tobulėti eksponentiniu greičiu.

Deivydas Daugėla, automatizuotos rinkodaros platformą kuriančios „Omnisend“ klientų aptarnavimo vadovas, pasakodamas apie dirbtiniu intelektu grįstą klientų aptarnavimą mini galimybę klientams rašyti e. laiškus, žinutes per įvairius socialinius tinklus, pavyzdžiui, „Facebook“, o įmonei – visas žinutes gauti į bendrą dėžutę, kurioje jos yra apdorojamos darbuotojų. „Omnisend“ klientų aptarnavimą vykdo per „Intercom“ platformą.

Ši platforma žinoma kaip tokia, kuri klientų aptarnavimo sprendimuose pasilekia dirbtinį intelektą (DI). Vienas jų pasiūlymų – pasitelkus DI apdoroti svetainėje esančias klientų užklausas ir pateikti atsakymus, kurie atrodytų itin natūralūs.

52795
130817
52791