Automatizuota rinkodara: pokalbių robotas darosi vis rišlesnis

Deivydas Daugėla, automatizuotos rinkodaros platformą kuriančios „Omnisend“ klientų aptarnavimo vadovas, pasakodamas apie dirbtiniu intelektu grįstą klientų aptarnavimą mini galimybę klientams rašyti e. laiškus, žinutes per įvairius socialinius tinklus, pavyzdžiui, „Facebook“, o įmonei – visas žinutes gauti į bendrą dėžutę, kurioje jos yra apdorojamos darbuotojų. „Omnisend“ klientų aptarnavimą vykdo per „Intercom“ platformą.
Ši platforma žinoma kaip tokia, kuri klientų aptarnavimo sprendimuose pasilekia dirbtinį intelektą (DI). Vienas jų pasiūlymų – pasitelkus DI apdoroti svetainėje esančias klientų užklausas ir pateikti atsakymus, kurie atrodytų itin natūralūs.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai