„Utenos trikotažo“ mažmena be „About“, bet su keliomis stipriomis vardinėmis parduotuvėmis
„Utenos trikotažas“ šiuo metu vysto elektroninę parduotuvę ir valdo 4 fizinius prekybos taškus – po dvi įprastas parduotuves Kaune ir Utenoje, kurias greičiausiai pasiekia naujausi gaminiai, ir dvi išparduotuves Utenoje ir Vilniuje, kuriose didesnę asortimento dalį sudaro praėjusių sezonų kolekcijos. Dar dvi parduotuvės – Druskininkuose ir Vilniuje – veikia franšizės pagrindu.
Nomeda Kaučikienė, SBA grupės bendrovės „Utenos trikotažas“ vadovė, neskaičiuoja, kiek parduotuvių įmonė turėjo pakilimo laikotarpiu, tik reziumuoja, kad parduotuvių tinklo mažėjimas susijęs su strateginiais sprendimais, kurie lėmė esminius bendrovės vystomo prekių ženklo „Utenos“ pokyčius. 2020 m. Lietuvoje dar veikė 18 firminių „Utenos trikotažo“ parduotuvių, kurių dauguma buvo valdomos franšizės pagrindu.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai