2023-11-17 06:45

„Utenos trikotažo“ mažmena be „About“, bet su keliomis stipriomis vardinėmis parduotuvėmis

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
AB „Utenos trikotažas“ (UT) nusprendus koncentruotis į didžiausias pajamas generuojančią užsakomosios gamybos veiklą, buvo atsisakyta inovatyvios ir tvarios mados ženklo „About“ parduotuvių – jas vysčiusi antrinė bendrovė „Aboutwear“ dar neišregistruota, bet jau sustabdžiusi komercinę veiklą. Tačiau gerus rezultatus rodo vardinės parduotuvės.

„Utenos trikotažas“ šiuo metu vysto elektroninę parduotuvę ir valdo 4 fizinius prekybos taškus – po dvi įprastas parduotuves Kaune ir Utenoje, kurias greičiausiai pasiekia naujausi gaminiai, ir dvi išparduotuves Utenoje ir Vilniuje, kuriose didesnę asortimento dalį sudaro praėjusių sezonų kolekcijos. Dar dvi parduotuvės – Druskininkuose ir Vilniuje – veikia franšizės pagrindu.

Nomeda Kaučikienė, SBA grupės bendrovės „Utenos trikotažas“ vadovė, neskaičiuoja, kiek parduotuvių įmonė turėjo pakilimo laikotarpiu, tik reziumuoja, kad parduotuvių tinklo mažėjimas susijęs su strateginiais sprendimais, kurie lėmė esminius bendrovės vystomo prekių ženklo „Utenos“ pokyčius. 2020 m. Lietuvoje dar veikė 18 firminių „Utenos trikotažo“ parduotuvių, kurių dauguma buvo valdomos franšizės pagrindu.

52795
130817
52791