Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
2023-07-28 13:15

„Candy POP“ atidarė parduotuvę Lenkijoje

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Varšuvos centre įsikūrusiame prekybos centre „Zlote Tarasy“ atidaryta „Candy POP“ parduotuvė. Bendrovė šioje kaimyninėje šalyje veiklą pradėjo prieš metus, atidariusi e. parduotuvę.

Dovydas Juškys, „Candy POP“ bendraįkūrėjas ir grupės vadovas, sako, kad plėtrai buvo dairomasi didesnės šalies, tad į šalia esančią Lenkiją žvilgsnis nukrypo natūraliai.

„Tiesa, Lenkijoje didesnė ir konkurencija, čia veikia daug specializuotų parduotuvių. Vis dėlto, pirkėjams galime pasiūlyti tai, ko negali kiti, todėl turime visas galimybes Lenkijoje įsitvirtini pirmoje vietoje, ką pavyko pasiekti Baltijos šalyse,“ – sako D. Juškys.

Įrengti šiuo metu didžiausią, 116 kv. m., tinklo parduotuvę bendrovei kainavo daugiau kaip 150.000 Eur. Prekybos centras reikalavo, kad baldai būtų pagaminti iš tvarių medžiagų, atsparūs ugniai, sertifikuoti.

„Mūsų pasirinktas prekybos centras dėl didelio pirkėjų srauto yra geidžiamas prekybininkų, todėl čia taikoma labai griežta atranka, žymiai griežtesnė nei, pavyzdžiui, Lietuvos prekybos centruose. Mes patalpų pasiūlymą gavome greitai, bet derybos užtruko rekordiškai ilgai – sutartį pasirašėme tik po pusės metų. Turėjome įsipareigoti neišeiti tam tikrą laiką, pasiekti tam tikrą apyvartą ir laikytis begalės kitų reikalavimų. Nesilaikant taisyklių – milžiniškos baudos,“ – dalinasi D. Juškys.

„Tik Tok“ reikšmė

Pirmosios parduotuvės Lenkijoje atidarymui bendrovė skyrė rekordinį rinkodaros biudžetą – per 40.000 Eur. 

„Turėdami e. prekybos patirties Lenkijoje jau žinome, kad didelėje rinkoje rinkodaros matematika turi savas taisykles – arba investuoji drąsiai, arba visai neinvestuoji, nes maži biudžetai tiesiog ištirpsta be jokio rezultato,“ – teigia D. Juškys.

„Candy POP“ auditorija – jaunatviški, socialiniuose tinkluose aktyvūs, tradicinėms reklamos priemonėms atsparūs žmonės. Juos pasiekti galima tik per žaidimą ir artimą dialogą, kurio temas geriausiai diktuoja socialinis tinklas „Tik Tok“. 

Dvi savaites iki atidarymo, Varšuvos prekybos centre kasdien vyko įtraukiančios aktyvacijos, o didžiausios eilės driekėsi būtent prie „Tik Tok“ iššūkių, kur lankytojai noriai ragavo marinuotus agurkėlius su sproginėjančiais saldainiais ar ypatingai rūgščius „Candy POP“ skanėstus. Žmonės filmavo savo iššūkius, kėlė juos į socialinius tinklus ir taip prisidėjo prie naujos parduotuvės atidarymo sklaidos.

„Į patį parduotuvės atidarymą pakvietėme žymiausius Lenkijos „tiktokerius“ Natsu ir Jasper, kurie jaunimo gretose turi milžinišką galią. Kai kurie žmonės vien dėl jų važiavo į „Candy POP“ atidarymą iš kitų miestų ir jau nuo ankstaus ryto laukė pasimatymo su savo dievaičiais,“ – pasakoja D. Juškys.

Grupės vadovas pasakoja, kad įžengus į Lenkijos rinką, atsivėrė daugiau rinkodaros galimybių, kurios nepasiekiamos Baltijos šalyse, pavyzdžiui, „Tik Tok“ reklama ar „Google“ apsipirkimas. 

„Candy POP“ grupės apyvarta 2022 m. siekė 8,8 mln. Eur. Bendrovės asortimente – saldumynai, užkandžiai ir gėrimai, kurių didžioji dalis atkeliauja iš JAV, Azijos ir kitų, Baltijos šalių regiono ragautojams egzotinių kraštų. 

Šiuo metu „Candy POP“ parduotuvių tinklą sudaro 21 parduotuvė, iš kurių 12 veikia Lietuvoje,  5 Latvijoje, 3 – Estijoje ir 1 Lenkijoje.

52795
130817
52791