„Urban HUB“ Kaune sukirto rankas su „inkariniu“ nuomininku

„Kartu su „Iki“ komanda atidarysime ne tik naują parduotuvę, bet ir pradėsime formuoti į kasdienę apsipirkimo patirtį orientuotą prekybos erdvę šiaurinėje Kauno rajono dalyje. Vienoje vietoje koncentruosime tai, ko pirkėjui reikia greitai ir patogiai – nuo kasdienių paslaugų iki svarbiausių maisto ir buities prekių dideliame prekybos centre“, – išplatintame pranešime sako Giedrius Muliuolis, „Urban HUB“ vadovas.
Lina Muižienė, „Iki Lietuva“ Vykdančioji direktorė, atsakinga už parduotuvių tinklą, pabrėžia, kad planuojama parduotuvė „Urban HUB“ komercijos mieste padės jiems labiau sustiprinti savo pozicijas Kauno regione.
Planuojama, kad „Iki“ prekybos centras „SBA Urban“ plėtojamame „Urban HUB“ miestelyje duris atvers 2025 m. pradžioje.
„Iki“ prekybos centras įsikels į šiek tiek daugiau nei 1.700 kv. m. siekiančias erdves, o zonoje šalia kasų – daugiau nei 200 kv. m. bus skirtos patalpos įvairiems mažiesiems nuomininkams – vaistinei, specializuotoms maisto prekėms, kasdienėms paslaugoms.
„Urban HUB“ prekybos parko erdves planuojama išplėtoti per pirmuosius du projekto etapus, antrojo statybos darbai prasidės kitų metų pradžioje, o erdvės duris atvers 2025 m. Daugiau nei 70.000 kv. m. erdvėse, planuojama, įsikurs per 100 skirtingo tipo verslų, o investicijos į projektą sieks apie 90 mln. Eur.
Lygiagrečiai „Urban HUB“ Kauno rajone, plėtojamas ir 20.000 kv. m. „stock-office“, prekybos parkas ir Vilniuje, šalia Ukmergės gatvės. Planuojama, kad statybų darbai čia prasidės jau šį mėnesį, o pirmieji verslai kursis 2024 m. viduryje.
Ir kitų investicijos Kaune
VŽ taip pat skelbė ir apie kitų prekybininkų ambicijas Kaune.
Prekybos miestelis „Urmas“ imasi permainų: pradeda įgyvendinti naują koncepciją ir per artimiausius ketverius metus į atsinaujinimą investuos 20 mln. Eur. Nuo rudens prekybininkės permainas lydės atnaujintas prekių ženklas „Urmas keičiasi“, o po pokyčių etapo svarstoma keisti pavadinimą.
„Gyvenimas nestovi vietoje. Verslai, vartotojų kartos keičiasi. Ta prekybos forma, kuri daugybę metų veikė „Urme“, nueina į praeitį. Šį rugpjūtį „Urmui“ sukanka 31-eri, tad atėjo laikas, kai reikia iš esmės pagalvoti apie permainas ir pokyčius. Žiūrėdami į ateitį, puikiai suprantame, kad mums reikia transformuotis ir keistis“, – VŽ neseniai kalbėjo Kęstutis Isakas, prekybos miestelio „Urmas“ plėtros direktorius.
Jam antrina Daiva Dankšienė, naujoji „Urmo“ valdytoja, pabrėždama, kad iki šiol didiesiems Kauno prekybos centrams – „Akropoliui“, „Megai“ – buvo patogu žvalgytis tik vienam į kitą, vertinti tik save, nes „Urmas“ buvo atskira, jau kiek pasenusi prekybos atšaka.
„Tačiau, paskelbę apie įgyvendinamus pokyčius, aiškiai pasakome, kad ir mes stojame į konkurencines gretas, kad ir mes pasiūlysime patrauklią apsipirkimo patirtį klientams“, – akcentuoja D. Dankšienė.