PC „Panorama“ atidarė 12 naujų ir atnaujintų mados prekių parduotuvių

Balandžio viduryje suplanuotas rankinių ir aksesuarų butiko „Coccinelle“ atidarymas.
„Massimo Dutti“ parduotuvė „Panoramos“ prekybos centre jau turėjo pakankamai platų lojalių klientų ratą, tad tikime, kad išplėsta naujos koncepcijos parduotuvė, kuri išsiskiria elegancija ir subtilumu, bus vertinama itin palankiai“, – sako Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės, kuri atstovauja šiam ženklui Lietuvoje, generalinis direktorius. – Kartu su „Marella“ bei „Weekend Max Mara“ parduotuvėmis naujoji „Massimo Dutti“ taps tikru traukos centru“.
Birutė Kalanovaitė priduria, kad „Aprangos“ grupė yra vienas iš strateginių „Panoramos“ partnerių: „Kartu dirbame nuo prekybos centro atidarymo pradžios, tad bendra sinergija leidžia planuoti plėtros galimybes, o „Panoramoje“ turėti modernias, aukščiausio lygio bei išskirtinio dizaino parduotuves. Šiuo metu „Aprangos“ grupė mūsų prekybos centre turi 8 mados parduotuves.“
.jpg/Atnaujinta%20Massimo%20Dutti%20parduotuve%CC%87%20(1)__720x450.jpg)
Šiemet prekybos centre buvo atidarytos ir kitos, naujos žinomų mados prekinių ženklų parduotuvės: vokiečių mados namai „Betty Barclay“, dizainerių drabužių moterims bei vyrams parduotuvė „Tops!”.
Kiek anksčiau „Panoramoje“ duris atvėrė ir vienas pirmųjų lietuvių prekinio ženklo „InAvati“ butikas. Vykdant prekybos centro atnaujinimo darbus pirkėjams buvo atvertos ir rekonstruotos iki tol sėkmingai „Panoramoje“ įsitvirtinusios mados parduotuvės: „Ivo Nikkolo, „Gedimino 22“, „Etam“ ir „Esprit“, taip pat ispaniškos avalynės tinklas „Alikante“.
Interviu su „Panoramos“ vadove
Šią savaitę „Verslo žinios“ publikavo interviu su B. Kalanovaitė, kuriame ji sakė, kad 15 mln. Eur vertės bendrųjų erdvių atnaujinimas baigsis rudenį, o remontas nesutrukdė nuomininkams veikti sėkmingai – vien „gourmet“ segmento apyvartos, palyginti su ikipandeminiu laikotarpiu, kilo daugiau nei dukart.
Bendrai praeitų metų nuomininkų apyvarta – rekordinė, palyginti su 2019 m., ji augo 18%, o gretinant su 2021 m., didėjo 33%. Iki metų pabaigos bus nuspręsta, kaip plėtoti tris „Panoramai“ priklausančius šalia esančius sklypus, neatmetama partnerystės su „Lidl“ galimybė.
Visą interviu skaitykite ČIA.