„Kikos“ įkūrėja: apie krizes ir požiūrį, kad nereikia konkuruoti su lyderiais

Kiekviena krizė yra galingas egzaminas. Yra labai lengva daryti verslą, kai ekonomika auga, kai šalia gera valdžia, kuri priima protingus įstatymus. Tačiau kaip išsilaikyti ir augti, kai aplinka ne tokia palanki? Per krizę yra labai svarbu sustoti, susikoncentruoti ir pamatyti, kur esi ir kokios supa aplinkybės.
Taip teigia Janita Januškauskaitė-Plungė, prekybos tinklo gyvūnams Kika įkūrėja ir bendraturtė. Kas yra krizė? Tai yra pats geriausias laikas save audituoti, sustoti ir pamatyti, kur esi. Pavyzdžiui, per pandemiją susispaudėme, susimažinome kaštus ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti