H&M ir „Decathlon“ reklamoms pasirodžius nepagrįstai akcentuojančioms tvarumą – signalas kitiems verslams
Nyderlandų vartotojų teisių apsaugos institucijos atliktas tyrimas parodė, kad dėtis žalesniais nei yra iš tikrųjų verslams gali būti rizikinga.
Institucija, ištyrusi prekių ženklų H&M ir „Decathlon“ reklamas, akcentuojančias tvarumą, įpareigojo įmones pašalinti šios temos reklamas, jas patobulinti ir ateityje vartotojams teikti aiškesnę, pagrįstą informaciją apie prekes, kurias pristato kaip tvarias.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai