Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
2022-10-18 18:07

H&M ir „Decathlon“ reklamoms pasirodžius nepagrįstai akcentuojančioms tvarumą – signalas kitiems verslams

Pius Koller („Imago Images“ / „Scanpix“) nuotr.
Pius Koller („Imago Images“ / „Scanpix“) nuotr.
Įvairių Europos šalių vartotojų teises ginančioms organizacijoms pradėjus atidžiau vertinti ekomanipuliavimą (angl. greenwashing), didiesiems prekės ženklams, akcentuojantiems tvarumą, vertėtų suskubti peržiūrėti savo reklamas. Tarp tokių yra prekės ženklai „Hennes&Mauritz“ (H&M), „Decathlon“, norvegų „Norrona“, kurie viešai pripažino institucijų įvardytas klaidas ir imasi koreguoti savo reklamas šalyse, kuriose veikia.

Nyderlandų vartotojų teisių apsaugos institucijos atliktas tyrimas parodė, kad dėtis žalesniais nei yra iš tikrųjų verslams gali būti rizikinga. 

Institucija, ištyrusi prekių ženklų H&M ir „Decathlon“ reklamas, akcentuojančias tvarumą, įpareigojo įmones pašalinti šios temos reklamas, jas patobulinti ir ateityje vartotojams teikti aiškesnę, pagrįstą informaciją apie prekes, kurias pristato kaip tvarias. 

52795
130817
52791