H&M ir „Decathlon“ reklamoms pasirodžius nepagrįstai akcentuojančioms tvarumą – signalas kitiems verslams

Įvairių Europos šalių vartotojų teises ginančioms organizacijoms pradėjus atidžiau vertinti ekomanipuliavimą (angl. greenwashing), didiesiems prekės ženklams, akcentuojantiems tvarumą, vertėtų suskubti peržiūrėti savo reklamas. Tarp tokių yra prekės ženklai Hennes&Mauritz (H&M), Decathlon, norvegų Norrona, kurie viešai pripažino institucijų įvardytas klaidas ir imasi koreguoti savo reklamas šalyse, kuriose veikia.
Nyderlandų vartotojų teisių apsaugos institucijos atliktas tyrimas parodė, kad dėtis žalesniais nei yra iš tikrųjų verslams gali būti rizikinga. Institucija, ištyrusi prekių ženklų H&M ir Decathlon reklamas, akcentuojančias tvarumą, įpare ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti