H&M ir „Decathlon“ reklamoms pasirodžius nepagrįstai akcentuojančioms tvarumą – signalas kitiems verslams

Nyderlandų vartotojų teisių apsaugos institucijos atliktas tyrimas parodė, kad dėtis žalesniais nei yra iš tikrųjų verslams gali būti rizikinga.
Institucija, ištyrusi prekių ženklų H&M ir „Decathlon“ reklamas, akcentuojančias tvarumą, įpareigojo įmones pašalinti šios temos reklamas, jas patobulinti ir ateityje vartotojams teikti aiškesnę, pagrįstą informaciją apie prekes, kurias pristato kaip tvarias.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai