H&M ir „Decathlon“ reklamoms pasirodžius nepagrįstai akcentuojančioms tvarumą – signalas kitiems verslams
 
                                                                                            
                                                                                    Nyderlandų vartotojų teisių apsaugos institucijos atliktas tyrimas parodė, kad dėtis žalesniais nei yra iš tikrųjų verslams gali būti rizikinga.
Institucija, ištyrusi prekių ženklų H&M ir „Decathlon“ reklamas, akcentuojančias tvarumą, įpareigojo įmones pašalinti šios temos reklamas, jas patobulinti ir ateityje vartotojams teikti aiškesnę, pagrįstą informaciją apie prekes, kurias pristato kaip tvarias.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai
 
             
             
             
             
             
                                                 
                     
                     
                     
                     
                                 
                                 
                                 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                                 
                                 
                                 
                    