2022-02-17 06:45

Lietuviškos įmonės spurtas: gamyba – Kinijoje, pardavimai – Europoje, raktas – rizikos valdymas

Dovydas Asanavičius, vienas UAB „Digitalus LT“ įkūrėjų. Įmonės nuotr.
Dovydas Asanavičius, vienas UAB „Digitalus LT“ įkūrėjų. Įmonės nuotr.
Skaitmeninių TV priedėlių prekės ženklo „New Digital“ valdytoja UAB „Digitalus LT“ pardavimus pernai išaugino daugiau nei 2,5 karto, iki 2,88 mln. Eur. Šiemet bendrovės planuose – naujas plėtros etapas.
  • Įmonės veiklos nepaveikė įtempti šiandieniniai Kinijos ir Lietuvos politiniai santykiai.
  • Rizikos valdymas yra linksniuojamas kasdien ir visoms situacijoms yra paruoštas planas A, B, o dažniausiai yra numatytas ir planas C.
  • Augti sugebėjo metais, kai daugelyje šalių buvo įvesti mažmeninės prekybos suvaržymai.
  • Negali su vienu veiklos modeliu būti sėkmingas skirtingose šalyse.

„Digitalus LT“ vysto skaitmeninius TV priedėlius, jų gamyba ir produkto surinkimas vyksta Kinijoje, o pardavimai – 15-oje Europos rinkų.

52795
130817
52791