2021-07-29 14:42

„Zalando“ pristato partnerių programą Lietuvoje 

 Sonja Aboulez, „Zalando“ partnerių pardavimų ir paslaugų viceprezidentė. Įmonės nuotr.
Sonja Aboulez, „Zalando“ partnerių pardavimų ir paslaugų viceprezidentė. Įmonės nuotr.
Viena didžiausių Europoje mados ir stiliaus prekybos platforma „Zalando“ Lietuvoje pristato „Zalando Partner Program“, per kurią lietuviški prekių ženklai galėtų pasiekti 42 milijonus aktyvių „Zalando“ klientų visoje Europoje.

Tuo metu partneriai, kurie jau naudojasi „Zalando“ interneto platforma kitur, gali išplėsti savo prekybą į Lietuvą.

„Zalando“ partnerių programa siūlo specialiai pritaikytas paslaugas prekių ženklams ir mažmenininkams, kad jie galėtų  integruotis ir paprastai plėsti savo elektroninį verslą. Partneriai gali naudotis specialiu „zDirect“ portalu, kuris suteikia galimybę valdyti savo prekybą „Zalando“. Be to, partneriai gauna prieigą prie sistemos „Zalando Logistics Solutions“, kuri leidžia plėstis visose „Zalando“ rinkose, taip pat – ir prie „Zalando 360°“ rinkodaros padalinio „ZMS“. Jis padeda vystyti prekių ženklą, pasiekti tikslinę auditoriją ir gerinti veiklos rezultatus, praneša bendrovė.

„Labai džiaugiamės pradėdami vykdyti savo partnerių programą Lietuvoje. Ji suteikia galimybę prekių ženklams plėsti savo elektroninę prekybą ir sėkmingai spręsti tris pagrindinius iššūkius: kurti tiesiogiai vartotojams skirtą verslą, plėstis užsienio rinkose ir stiprinti ryšius su klientais. Per pastaruosius 18 mėnesių platformoje pradėjo prekiauti daugiau kaip 500 naujų partnerių, taigi nekantriai laukiame vietos ir tarptautinių partnerių Lietuvoje“, – pranešime spaudai cituojama Sonja Aboulez, „Zalando“ partnerių pardavimų ir paslaugų viceprezidentė.

Šiuo metu paslauga prieinama visose 23 rinkose, kuriose veikia „Zalando“ interneto platforma. Ji apima daugiau kaip 600 partnerių, atstovaujančių 2.000 prekių ženklų, pavyzdžiui – „Tommy Hilfiger“, „Calvin Klein“, „Mango“, „Etam“, „Dorothy Perkins“, „Champion“, „American Eagle Outfitters“, „Urban Classics“, „Koton“, „Filoblu“, „Lipsy“, „Tom Tailor“, „DeFacto“, „Bestseller“, „Nike“, „Superdry“, „The North Face“, „Wrangler“, „Oysho“, „Esprit“ ir „S.Oliver“.

VŽ rašė, kad Vokietijos bendrovė „Zalando“ šį birželį pradėjo veiklą Lietuvoje.

„Zalando“ investuotojams pateiktoje ataskaitoje teigiama, kad 2021 m. pirmąjį ketvirtį platformoje apsilankyta 1,708 mlrd. kartų, 50% daugiau negu 2020 m. tuo pačiu metu. Aktyvių vartotojų skaičius lyginamuoju laikotarpiu išaugo 31%: nuo 32 mln. iki 42 mln.

[infogram id="0832bf05-8f39-48a9-b5cf-1dabc0a03540" prefix="Kil" format="interactive" title="Zalando: dosjė"]

52795
130817
52791