„Zalando“ pristato partnerių programą Lietuvoje 

Publikuota: 2021-07-29
Sonja Aboulez, „Zalando“ partnerių pardavimų ir paslaugų viceprezidentė. Įmonės nuotr.
svg svg
Sonja Aboulez, „Zalando“ partnerių pardavimų ir paslaugų viceprezidentė. Įmonės nuotr.

Viena didžiausių Europoje mados ir stiliaus prekybos platforma „Zalando“ Lietuvoje pristato „Zalando Partner Program“, per kurią lietuviški prekių ženklai galėtų pasiekti 42 milijonus aktyvių „Zalando“ klientų visoje Europoje.

Tuo metu partneriai, kurie jau naudojasi „Zalando“ interneto platforma kitur, gali išplėsti savo prekybą į Lietuvą.

„Zalando“ partnerių programa siūlo specialiai pritaikytas paslaugas prekių ženklams ir mažmenininkams, kad jie galėtų  integruotis ir paprastai plėsti savo elektroninį verslą. Partneriai gali naudotis specialiu „zDirect“ portalu, kuris suteikia galimybę valdyti savo prekybą „Zalando“. Be to, partneriai gauna prieigą prie sistemos „Zalando Logistics Solutions“, kuri leidžia plėstis visose „Zalando“ rinkose, taip pat – ir prie „Zalando 360°“ rinkodaros padalinio „ZMS“. Jis padeda vystyti prekių ženklą, pasiekti tikslinę auditoriją ir gerinti veiklos rezultatus, praneša bendrovė.

„Labai džiaugiamės pradėdami vykdyti savo partnerių programą Lietuvoje. Ji suteikia galimybę prekių ženklams plėsti savo elektroninę prekybą ir sėkmingai spręsti tris pagrindinius iššūkius: kurti tiesiogiai vartotojams skirtą verslą, plėstis užsienio rinkose ir stiprinti ryšius su klientais. Per pastaruosius 18 mėnesių platformoje pradėjo prekiauti daugiau kaip 500 naujų partnerių, taigi nekantriai laukiame vietos ir tarptautinių partnerių Lietuvoje“, – pranešime spaudai cituojama Sonja Aboulez, „Zalando“ partnerių pardavimų ir paslaugų viceprezidentė.

Šiuo metu paslauga prieinama visose 23 rinkose, kuriose veikia „Zalando“ interneto platforma. Ji apima daugiau kaip 600 partnerių, atstovaujančių 2.000 prekių ženklų, pavyzdžiui – „Tommy Hilfiger“, „Calvin Klein“, „Mango“, „Etam“, „Dorothy Perkins“, „Champion“, „American Eagle Outfitters“, „Urban Classics“, „Koton“, „Filoblu“, „Lipsy“, „Tom Tailor“, „DeFacto“, „Bestseller“, „Nike“, „Superdry“, „The North Face“, „Wrangler“, „Oysho“, „Esprit“ ir „S.Oliver“.

VŽ rašė, kad Vokietijos bendrovė „Zalando“ šį birželį pradėjo veiklą Lietuvoje.

„Zalando“ investuotojams pateiktoje ataskaitoje teigiama, kad 2021 m. pirmąjį ketvirtį platformoje apsilankyta 1,708 mlrd. kartų, 50% daugiau negu 2020 m. tuo pačiu metu. Aktyvių vartotojų skaičius lyginamuoju laikotarpiu išaugo 31%: nuo 32 mln. iki 42 mln.

[infogram id="0832bf05-8f39-48a9-b5cf-1dabc0a03540" prefix="Kil" format="interactive" title="Zalando: dosjė"]

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Prekyba“

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Akropolis Group“ pirmojo pusmečio pajamos siekė 36 mln. Eur

Prekybos ir pramogų centrų plėtros ir valdymo bendrovė „Akropolis Group“ pirmąjį 2021-ųjų pusmetį gavo 36...

Prekyba
2021.09.27
„Ignitis ON“ įrengs stoteles prie „Maximų“  5

„Ignitis grupės“ elektros ir dujų tiekėja „Ignitis“ kartu su viena didžiausių mažmeninės prekybos bendrovių...

Logistika
2021.09.27
Aliuminio deficitas ir augančios kainos – galvos skausmas aludariams  Premium

Jau šią vasarą aludariai daugelyje šalių susidūrė su aliuminio skardinių trūkumu. Padėtis negerėja ir dabar,...

Prekyba
2021.09.27
Platformoje „Pigu“ prekiauja 4.000 įmonių   1

Pardavėjų, pasirašiusių sutartis prekiauti „Pigu“ grupės valdomoje e. prekybos platformoje Lietuvoje,...

Prekyba
2021.09.27
„Rimi“ regi naudą e. prekybos prenumeratoje, verslo klientų segmente, kliausis maistomatais Premium

Mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ pardavimai internetu visose trijose Baltijos šalyse šių metų antrąjį...

Prekyba
2021.09.27
Strateginiai partneriai išlaiko pozicijas centruose „Panorama“ ir „Akropolis“

Geriausius prekybinius plotus didžiuosiuose Vilniaus prekybos centruose valdo strateginiai nuomininkai, su...

Prekyba
2021.09.25
Vaizdo žaidimai – nebe vaikų reikalas, kas trečias fanas – vyresnis nei 50 m. Premium 2

Vaizdo žaidimai tapo beveik penktadalio gyventojų pramoga. Kaip rodo „Kantar“ tyrimas, juos žaidžia toli...

Rinkodara
2021.09.25
Netrukus „Lidl“ atvers parduotuves kaimyninėje Latvijoje  Premium

Vokietijos mažmeninės prekybos bendrovė „Lidl Latvia“ jau yra pateikusi prekių užsakymus tiekėjams,...

Prekyba
2021.09.24
„Maxima grupei“ nepavyko prisiteisti 170 mln. Eur dėl „Mart Inn“ plėtros Baltarusijoje  9

Didžiausios šalyje verslo grupės „Vilniaus prekyba“ valdomai mažmeninės prekybos tinklo grupei „Maxima grupė“...

Prekyba
2021.09.24
T. Karosas apie susireikšminusį ego, bankrotus ir „Pigu“ žvaigždę Premium 13

Nėra lengva kapstytis po savo klaidas, sudėtinga prisiminti didžiausias jų, o beieškodamas pamokų savo...

Prekyba
2021.09.24
JK agentūra, neradusi IT darbuotojų Lietuvoje, renkasi kitą paieškos kelią Premium

Neseniai veiklą Lietuvoje pradėjusi Jungtinės Karalystės skaitmeninės rinkodaros agentūra „Unrvld“ per...

Rinkodara
2021.09.24
„Mantinga“ pasirinko komunikacijos partnerius

Duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių gamintojos UAB „Mantinga“ komunikacijos partneriais tapo ryšių su...

Rinkodara
2021.09.23
Kibernetinės atakos: didžiuosius puola per silpniausias tiekėjų grandis Premium

Į silpniausius tiekimo grandinių segmentus taikantys nusikaltėliai puola didžiausias kompanijas –...

Logistika
2021.09.23
Didžiųjų PC TOP nuomininkų 10-ukai pagal užimamą plotą  Premium 1

Geriausius prekybinius plotus didžiuosiuose Vilniaus prekybos centruose valdo strateginiai nuomininkai, su...

Prekyba
2021.09.23
Sėkmei reikia ir ambicijos: „Pigu.lt“ patarimai startuojantiems internete Verslo tribūna

Pandemija išryškino e. prekybos poreikį ir šis kanalas šiandien kaip niekad svarbus, tačiau jame galioja...

Rethink! Business
2021.09.23
Rusijos e. komercijos lyderė plečiasi Lietuvoje  Premium

Viena didžiausių Rusijos elektroninės prekybos platformų „Wildberries“ pradeda siūlyti savo prekes Lietuvoje,...

Prekyba
2021.09.22
„NielsenIQ“ be „Maximos“ duomenų: aštri padėtis mažmeninėje rinkoje ir skirtingi vertinimai Premium 2

Didžiausias Lietuvoje mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ nuo kitų metų nusprendė nebeteikti informacijos...

Rinkodara
2021.09.22
Apsipirkti užsienio parduotuvėse gelbstintys tarpininkai: galimybės ir rizikos Premium 1

Kai kurie prekybininkai blokuoja prieigą prie savo svetainių, kai naršoma iš kitų šalių. Kiti prieigą prie...

Prekyba
2021.09.21
Socialinių tinklų žvaigždėms – nemokami renginiai su sąlyga

Vilniaus „Avia Solutions Group“ (ASG) arena pranešė kurianti renginių ambasadorių tinklą, kuriuo kvies žmones...

Laisvalaikis
2021.09.21
„Paysera“ neria į naujus vandenis – kuria paštomatų tinklą „Lockers“ Premium 12

„Fintech“ bendrovė „Paysera“, kuri apdoroja mokėjimus e. parduotuvėse ir teikia finansines paslaugas,...

Prekyba
2021.09.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku