2021-06-02 14:03

E. prekybos platforma „Zalando“ pradėjo veikti Lietuvoje 

„Zalando“ parduotuvė Hanoveryje, Vokietijoje. Įmonės nuotr.
„Zalando“ parduotuvė Hanoveryje, Vokietijoje. Įmonės nuotr.
Viena iš e. komercijos lyderių Europoje, savo platformoje siūlanti įvairių prekės ženklų mados ir stiliaus prekių, Vokietijos bendrovė „Zalando“ pradėjo veiklą Lietuvoje. Plėtros į Baltijos šalis strategijoje mūsų šalis pasirinkta pirmąja. Beje, pirmiausia į Lietuvą plėtėsi ir kita Vokietijos mados prekių platforma „About You“.

„Zalando“, kaip ir konkurentė „About You“, siekia tapti pagrindiniu mados prekių pasirinkimu Europos vartotojams. Visgi konkurencija e. erdvėje tampa vis aršesnė, juolab kad platformos iš esmės siūlo panašių, populiariausių prekės ženklų prekes. „Zalando“ asortimente – tūkstančių skirtingų mados namų ir dizainerių prekių, nuo „Topshop“ iki „Marc Jacobs“ ar „Hugo Boss“.

52795
130817
52791