2021-03-12 06:45

„Oxylabs“: internetinė rinka tokia dinamiška, kad tik švieži duomenys naudingi 

Tomas Montvilas, „Oxylabs“ komercijos vadovas. Juditos Grigelytės nuotr.
Tomas Montvilas, „Oxylabs“ komercijos vadovas. Juditos Grigelytės nuotr.
Prekybai susikoncentravus internete kiekvienam prekybininkui nepaprastai svarbu turėti kuo daugiau konkurencinių pranašumų. Daugiausia jų turi gerai informuoti verslai, sako įrankius įvairiems duomenims rinkti siūlantys „Oxylabs“ ekspertai. Prekybininkai teigia, kad tokios paslaugos, kokias siūlo „Oxylabs“, yra itin paklausios, ir tikisi, kad kursis vis daugiau panašių startuolių, išmanančių internetinės prekybos žaidimo taisykles.   

Pavyzdžiui, kainų korekcijų procesai gali būti automatizuojami – ir darbuotojams nereikės paties keisti kiekvienos prekės kainas e. parduotuvėje, kai konkurentai paleidžia netikėtus išpardavimus. Remiantis apie kainas surinktais didžiaisiais duomenimis, šis pakeitimas padaromas automatiškai ir realiuoju laiku.

„Verslai gali reaguoti į rinkos pasikeitimus realiuoju laiku ir įgyti konkurencinį pranašumą. Kainų, pardavimų, atsiliepimų ir kitų duomenų stebėjimas taip pat padeda vadovams priimti būtent tam laikui svarbius ir aktualius sprendimus. Tik nauja, „šviežia“ informacija yra naudinga šioje dinaminėje internetinių verslų rinkoje“, – sako Tomas Montvilas, „Oxylabs“ komercijos direktorius.

52795
130817
52791