2020-12-16 17:23

Prekybos tinklų efektyvumas: auganti konkurencija diktuoja skaitmeninius sprendimus 

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Jeigu didieji prekybos tinklai nepakankamai sparčiai didins efektyvumą, artimiausioje ateityje pradės mažėti jų pelningumas ir pirmiausia tai lems dėl kilsiančio darbo užmokesčio augsiančios sąnaudos. Kasmet po maždaug 10% didinti darbo atlyginimus, kai rinka auga vos 3–5%, yra rimtas iššūkis, tad siekiama optimizuoti procesus, investuoti į savitarnos kasas, sako ekspertai.
  • Duomenų analitikos bendrovės „Day Q Analytics“ TOP 5 maisto prekybininkų analizė.
  • Ekspertų įžvalgos apie efektyvumo didinimą.
  • Būdai, kuriuos renkasi prekybininkai, investuodami į našumo gerinimą.

Vytautas Siaurusaitis, duomenų analitikos bendrovės „Day Q Analytics“ direktorius, analizuodamas didžiausių prekybos tinklų finansinius rezultatus, teigia, kad penkių pagrindinių maisto prekybininkų darbuotojų skaičius mažėja ketvirtus metus iš eilės. Kiekvieną mėnesį 2020 m., palyginti su 2019 m. tuo pačiu mėnesiu, darbuotojų skaičius yra vidutiniškai nuo 1.500 iki 2.000 mažesnis, nors maisto prekių mažmeninė rinka auga ir šių prekybininkų pardavimai didėja.

52795
130817
52791