PC „Europa“ turi naują vadovę, planuoja permainas
E. Juškienės patirtis, dirbant įvairiuose prekybos centruose, siekia 10 metų. Nuo 2009 m. ji dirbo PC „Panorama“ rinkodaros skyriuje, vėliau ėjo PC „Europa“ rinkodaros vadovės pareigas. Pastaruosius kelerius metus ji buvo atsakinga už Kauno PC „Akropolis“ rinkodaros projektų įgyvendinimą.
PC „Europa“ valdytojai užsimena ir apie planuojamas paties prekybos centro permainas. Pranešime spaudai teigiama, kad iš esmės keisis tiek vidaus interjeras, tiek lauko erdvės.
„Pandemija anksčiau ar vėliau bus suvaldyta, o mes visi sugrįšime į mums įprastą gyvenimą. Norime būti tam pasiruošę ir tapti patrauklia susitikimų vieta, tiek miestiečiams, tiek netoliese dirbančių biurų darbuotojams. Tam reikia esminių permainų, apie kurias artimiausiu metu informuosime. Mūsų tikslas – pasiūlyti naują, šiuolaikišką, gyvenimui ir besikeičiančiam jo ritmui pritaikytą patogią prekybos, pramogų ir susitikimų erdvę. Šiems pokyčiams įgyvendinti reikia žmogaus, kuris turi didelę patirtį ir gerai išmano prekybos centrų veiklos specifiką“, – sako Algirdas Jonas Vaitiekūnas, PC „Europa“ valdančio fondo „Baltic Horizon Fund“ valdybos narys.
Anot E. Juškienės, prekybos centras yra įsikūręs strategiškai patrauklioje vietoje – centriniame verslo rajone, kurį patogu ir paprasta pasiekti iš bet kurios sostinės vietos, tačiau jis kol kas neišnaudoja viso savo potencialo.
„Dešinysis Nėries krantas yra tapęs verslo centrų klasteriu, todėl šioje vietoje esančiam prekybos centrui reikia atitinkamų permainų. Nuo 2004 m., kai buvo atidarytas PC „Europa“, gerokai pasikeitė ir jo klientai, ir jų poreikiai, turime prie jų prisitaikyti. Grįžtu į šią bendrovę tokiame jos raidos etape, kai laukia esminių permainų iššūkiai“, – sako E. Juškienė.
„Europa“, kurį valdo komercinio nekilnojamojo turto paslaugų teikėja Baltijos šalyse „BPT Real Estate“, duris atvėrė 2004 m. Šiuo metu 21.000 kv. m centre veikia beveik 100 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių, kavinių ir restoranų.