2020-11-12 17:47

„Alibaba“ skaičiuoja rekordinius išpardavimų dienos rezultatus

Aly Song („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Aly Song („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ skaičiuoja, kad kasmetiniai „Vienišių dienos“ pardavimai sumušė rekordus ir siekė maždaug 75 mlrd. USD.

Tradiciškai „Vienišių diena“ vykdavo lapkričio 11 d., o šiemet ji buvo pradėta anksčiau ir truko kelias dienas.

„Kinijos ekonomika sparčiai kyla į viršų, o pirkėjų elgsena ir vartojimo dinamika grįžta į prieš pandemiją buvusį lygį, o gal ir viršija jį“, – CNN cituoja Xiaofengą Wangą, rinkos tyrimų „Forrester“ analitiką.

Kinija spalį pranešė, kad šalies ūkis augo antrą ketvirtį iš eilės, pabrėždama, kaip greitai po pandemijos atsigauna antroji pagal dydį pasaulio ekonomika.

Pernai „Vienišių dienos“, vykusios lapkričio 11 d., pardavimai taip pat buvo rekordiniai ir siekė 38 mlrd. USD.

Rengti išpardavimus per „Vienišių dieną“ „Alibaba“ pradėjo 2009 m., ir nors šią idėją pasigavo ir konkurentai, išpardavimai „Vienišių dieną“ yra siejami būtent su „Alibaba“ bei yra didesni pagal apimtis.

VŽ rašė, kad liepos–rugsėjo mėnesiais „Alibabos“ pajamos išaugo 30% palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. E. prekybininkė skaičiuoja, kad jos pajamos išaugo iki 155 mlrd. juanių (23 mlrd. USD).

„Alibaba“ ketvirčio pelnas sumažėjo 60% iki 28,7 mlrd. juanių, palyginti su praėjusiais metais, kai ji užsitikrino reikšmingą vienkartinį pelną, gavusi 33% nuosavybės dalį savo finansinėje grupėje „Ant Group“.

52795
130817
52791