„Alibaba“ skaičiuoja rekordinius išpardavimų dienos rezultatus

Kinijos elektroninės prekybos milžinė Alibaba skaičiuoja, kad kasmetiniai Vienišių dienos pardavimai sumušė rekordus ir siekė maždaug 75 mlrd. USD.
Tradiciškai Vienišių diena vykdavo lapkričio 11 d., o šiemet ji buvo pradėta anksčiau ir truko kelias dienas.
Kinijos ekonomika sparčiai kyla į viršų, o pirkėjų elgsena ir vartojimo dinamika grįžta į prieš pandemiją buvusį lygį, o gal ir viršija jį, CNN cituoja Xiaofengą Wangą, rinkos tyrimų Forrester analitiką.
Kinija spalį pranešė, kad šalies ūkis augo antrą ketvirtį iš eilės, pabrėždama, kaip greitai po pandemijos atsigauna antroji pagal dydį pasaulio ekonomika.
Pernai Vienišių dienos, vykusios lapkričio 11 d., pardavimai taip pat buvo rekordiniai ir siekė 38 mlrd. USD.
Rengti išpardavimus per Vienišių dieną Alibaba pradėjo 2009 m., ir nors šią idėją pasigavo ir konkurentai, išpardavimai Vienišių dieną yra siejami būtent su Alibaba bei yra didesni pagal apimtis.
VŽ rašė, kad lieposrugsėjo mėnesiais Alibabos pajamos išaugo 30% palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. E. prekybininkė skaičiuoja, kad jos pajamos išaugo iki 155 mlrd. juanių (23 mlrd. USD).
Alibaba ketvirčio pelnas sumažėjo 60% iki 28,7 mlrd. juanių, palyginti su praėjusiais metais, kai ji užsitikrino reikšmingą vienkartinį pelną, gavusi 33% nuosavybės dalį savo finansinėje grupėje Ant Group.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti