2020-08-26 16:35

Lietuvių startuolis „Promos“ Ispanijoje sujungė gamintojus su pirkėjais 

Startuolio „Promos“ (Promos Cupones Digitales S.L. (Ispanija)) bendraįkūrėjai iš kairės: Balys Baltakis, Lina Beinortaitė ir Andrius Juozapaitis. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Startuolio „Promos“ (Promos Cupones Digitales S.L. (Ispanija)) bendraįkūrėjai iš kairės: Balys Baltakis, Lina Beinortaitė ir Andrius Juozapaitis. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
270.000 Eur penkių verslo angelų ir technologinio partnerio lėšų pritraukęs startuolis „Promos“ liepą pradėjo aktyvią veiklą ir skaičiuoja pirmuosius 10.000 vartotojų, parsisiuntusių programėlę, kurios naudotojams siūloma įsigyti prekių su nuolaida visuose Ispanijos prekybos tinkluose.

Andrius Juozapaitis, vienas „Promos“ įkūrėjų, buvęs „Lietuvos energijos“ inovacijų vadovas bei buvęs startuolio „WePower“, kuris pritraukė 40 mln. USD sutelktinio finansavimo investicijų, komercijos vadovas, akcentuoja, kad, kitaip nei daugelis kitų Lietuvos startuolių, pradedančių veiklą vietos rinkoje, „Promos“ savo produktą paleido iš karto didelėje užsienio rinkoje – Ispanijoje. Nuo liepos pavyko susitarti su devyniais produktų gamintojais, prekių ženklų atstovais, tarp kurių yra ir keli didžiausi Ispanijos gamintojai, bei pritraukti 10.000 vartotojų, kurie parsisiuntė programėlę į savo telefonus. Startuolio pasiūlymu susidomėjo Ispanijos maisto produktų grupė „Campofrio“, alkoholio produktų gamintojas „Pernod Ricard“, pieno produktų grupė „Puleva“, žuvų produktų gamintoja „Viči Group“.

„Promos“ produktas yra mažmeninės prekybos rinkos produktų nuolaidų suteikimas galutiniam vartotojui į nuolaidų kampaniją neįtraukiant prekybos tinklo ir taip suteikiant daugiau galios pačiam prekių ženklui. Per programėlę sujungus gamintojus su galutiniu vartotoju, suteikiama nuolaida produktui, įsigytam bet kuriame Ispanijos mažmeninės prekybos tinkle.

52795
130817
52791