Lietuvių startuolis „Promos“ Ispanijoje sujungė gamintojus su pirkėjais
Andrius Juozapaitis, vienas „Promos“ įkūrėjų, buvęs „Lietuvos energijos“ inovacijų vadovas bei buvęs startuolio „WePower“, kuris pritraukė 40 mln. USD sutelktinio finansavimo investicijų, komercijos vadovas, akcentuoja, kad, kitaip nei daugelis kitų Lietuvos startuolių, pradedančių veiklą vietos rinkoje, „Promos“ savo produktą paleido iš karto didelėje užsienio rinkoje – Ispanijoje. Nuo liepos pavyko susitarti su devyniais produktų gamintojais, prekių ženklų atstovais, tarp kurių yra ir keli didžiausi Ispanijos gamintojai, bei pritraukti 10.000 vartotojų, kurie parsisiuntė programėlę į savo telefonus. Startuolio pasiūlymu susidomėjo Ispanijos maisto produktų grupė „Campofrio“, alkoholio produktų gamintojas „Pernod Ricard“, pieno produktų grupė „Puleva“, žuvų produktų gamintoja „Viči Group“.
„Promos“ produktas yra mažmeninės prekybos rinkos produktų nuolaidų suteikimas galutiniam vartotojui į nuolaidų kampaniją neįtraukiant prekybos tinklo ir taip suteikiant daugiau galios pačiam prekių ženklui. Per programėlę sujungus gamintojus su galutiniu vartotoju, suteikiama nuolaida produktui, įsigytam bet kuriame Ispanijos mažmeninės prekybos tinkle.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai